Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رضاییان روز سه شنبه در جلسه ستاد امور جوانان شهرستان پلدختر اظهارداشت: در فضای مجازی این شهرستان هر تهمت و افترایی با بار منفی و خدشه دار شدن فرهنگ مباح  شده است و برخی افراد به راحتی به آن در فضای مجازی دامن می زنند.

وی افزود: به عنوان بومی استان و فرزند این خطه ، تاسف می خورم و حیف است که در شهرستان پلدختر به عنوان هویزه ثانی افراد خطا کاری که متعهد به ارزش های نظام نیستند با تبعیت از هوای نفس خود به تهمت و افترا در فضای مجازی  اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پلدختر گفت: کسی که پایبند ارزش ها ، اعتقادات و دین داری است در هر مسیر غیر اخلاقی ، ناشایست و غیرانسانی قلم نمی زند.

وی افزود: فضای مجازی نیز در هر جامعه ای باید فصل الخطاب آن قانون و ارزش های اخلاقی و انسانی باشد.

رضاییان یادآورشد: هرکس تعهد و تعقل به آرمان های شهدا دارد باید در این مسیر گام بردارد و کج فهمی ، اهانت و افترا از فرهنگ شهرستان پلدختر به دور است و بهتر است همگی مسیری را برویم که با فرهنگ، ارزش های دینی و تعهد به اخلاق و شهدا تعامل داشته باشد.

وی با بیان این که لرها همواره مردانگی را سر لوحه کار خود قراردادیم افزود: قومیت گرایی و اختلاف افکنی طایفه ای بحث پوسیده ای شده و نباید به آن اکتفا کرد.

برچسب‌ها پلدختر فضای مجازی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر فضای مجازی لرستان پلدختر فضای مجازی لرستان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگرپیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.

حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی