Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از استقبال فعالان مسجدی‌ استان برای مشارکت در رویداد بین المللی روح مقاومت خبر داد.

«محمد هادی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» خبر داد و اظهار داشت: این رویداد با محوریت روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور وصیت‌نامه های شهدا و توجه به گنجینه‌های ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس را از جمله اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و ادامه داد: روایت این فداکاری‌ و ایثار ماندگار در قالب‌های متنوع فرهنگی و هنری مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رویداد بین المللی «روح مقاومت» را با محوریت گرامیداشت مقام شهدا، با تکیه بر 110 روز روایت‌ مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از دیروز تا امروز، برگزار می کند و آخرین مهلت ارسال آثار دوشنبه، 31 شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

هادی نیا خاطرنشان کرد: رویداد بین‌المللی روح مقاومت، در بخش‌های مختلف مانند صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت و ... از وصیت‌نامه شهدا برگزار می‌شود که عموم علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تجلیل از آثار برتر در دو بخش ملی و بین‌المللی انجام می‌شود، گفت: ۴۰ اثر در بخش ملی و ۲۰ اثر در بخش بین‌الملل با اهدای جوایز نقدی به ترتیب ۱۰ میلیون ریال و ۲۰۰ یورو تجلیل می‌شوند.

 

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد بین المللی روح مقاومت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد آذربایجان شرقی رویداد بین المللی روح مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این برنامه ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت(ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می گیرد.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، کانون‌های مساجد را محور برنامه‌های دهه کرامت اصفهان معرفی کردو افزود: هیات های مذهبی، موسسات مردمی، تشکل های دینی و قرآنی، مساجد، اصناف، بقاع متبرکه و ادارات فرهنگی و شهرداری ها در این مناسبت برنامه ریزی هایی دارند.

وی گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد دبیر ستاد دهه کرامت و این مراکز محور بسیاری از برنامه‌ها هستند. حجت الاسلام علیرضا ناجی افزود: این دهه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد که تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: کانون های مساجد محور بخش عمده برنامه های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل های مردمی اجرا می کنند.

حجت الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می شود، افزود: بخشی از این برنامه ها با حضور خادمین حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) توام خواهد بود.

وی یادآورشد: برنامه ها تنها با محوریت جشن نیست و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری نیز پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود