Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۶۲۵ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود:  ۳۵۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون دو میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری بر لزوم رعایت اصول سه گانه بهداشتی یعنی فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مکرر دست ها و استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل و حضور در اماکن تجمعی و سربسته تاکید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سخنگوی وزارت بهداشت کووید۱۹ در کشور ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین بیان کرد: براساس پیش بینی های این اداره کل مبنی بر ورود سامانه بارش زا به سطح منطقه و صدور هشدار سطح زرد روز چهارشنبه هفته گذشته، دومین هشدار نیز با توجه به ورد سامانه بارشی به استان در روز دوشنبه، صادر گردید.

مهدی آخوندی تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش ها در استان قزوین مربوط به حاجی آباد با ۳۰ میلی متر، گازرخان و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی به ترتیب با ۲۶ و ۱۹.۵ میلی متر و قزوین نیز ۶.۵ میلی متر بود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی امروز شنبه با توجه به گذر امواج حاصل از سامانه بارشی به نسبت پایدار، اما برخی مناطق هنگام بعدازظهر با بارش های پراکنده روبرو است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی برای روز دوشنبه، خاطرنشان کرد: برای روز دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه هفته جاری با توجه به گذر سامانه بارشی از منطقه، در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر و شب دوشنبه بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی  افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه و مسیل ها در سطح استان وجود دارد و به شهروندان توصیه می شود تا از اتراق کردن در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری کرده و هنگام رانندگی نیز مراقب لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی باشند.

در شبانه روز گذشته آوج با ۶ و شهرستان بویین زهرا با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۰ تا ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

دیگر خبرها

  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور