Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان نبودن بازی فوئنلابرادا با سایر مسابقات هفته آخر دسته دوم اسپانیا می تواند سرنوشت تیم صعود کننده به لالیگا را تغییر دهد. 

هفته پایانی لیگ دسته دوم اسپانیا برگزار شد اما تعویق بازی فوئنلابرادا و دپورتیوو لاکرونیا باعث ایجاد جنجال هایی در فوتبال اسپانیا شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، چند ساعت از پیش از برگزاری بازی فوئنلابرادا و دپورتیوو لاکرونیا در آخرین هفته لیگ دسته دوم اسپانیا، اعلام شد 12 بازیکن فوئنلابرادا به ویروس کرونا مبتلا هستند و به همین علت این مسابقه به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوئنلابرادا که هم اکنون در رده هشتم حضور دارد، در صورت یک تساوی برابر دپورتیوو لاکرونیا می تواند به رده ششم برسد و در پلی آف صعود به لالیگا شرکت کند. این مسئله اعتراض الچه، تیم ششم دسته دوم اسپانیا را در پی داشته است زیرا آن ها معتقدند همزمان نبودن بازی فوئنلابرادا با بقیه بازی ها، اجحاف در آن هاست.

دپورتیوو لاکرونیا به دسته سوم فوتبال اسپانیا سقوط کرد

این در حالی است سقوط دپورتیوو لاکرونیا به دسته سوم فوتبال اسپانیا قطعی است. دپورتیوو لاکرونیا 48 امتیازی است و در منطقه سقوط قرار دارد. لاکرونیا حتی اگر بتواند فوئنلابرادا را شکست دهد، با پونفرادینا که در منطقه امن جدول است هم امتیاز می شود اما به دلیل نتیجه ضعیف تر در بازی رو در رو و تفاضل گل کم تر، سقوط می کند. 

چه تیم هایی به لالیگا می رسند؟

هوئسکا قهرمان دسته دوم اسپانیا و کادیز، به لالیگا رسیدند. تیم های رئال ساراگوسا، آلمریا، ژیرونا و یک تیم از بین الچه و فوئنلابرادا راهی پلی آف می شوند. تیم های نام آشنایی چون نومانسیا، دپورتیوو لاکرونیا، ریسینگ سانتاندر و اکسترامادورا به دسته سوم فوتبال اسپانیا سقوط کردند.

در همین راستا بخوانید:

هوئسکا به لالیگا بازگشت؛ دپورتیوو لاکرونیا در آستانه سقوط به دسته سوم اسپانیا

کادیز پس از 14 سال به لالیگا برگشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دپورتیوو لاکرونیا بازی فوئنلابرادا دسته دوم اسپانیا فوتبال اسپانیا دسته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی