Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:34:53 GMT

احتمال قعطی آب در برخی نقاط شهر قزوین

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۸۴۸۰

احتمال قعطی آب در برخی نقاط شهر قزوین

در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین آمده است: پیرو هشدار های قبلی به اطلاع ساکنان مناطق نوروزیان و خیابان دانشگاه، فلسطین شرقی و غربی، بلوار آزادگان (غیاث آباد)، شهرک عارف، پادگاتن، هادی آباد و حیدری و بلوار سرتک می رساند با توجه به افزایش دمای هوا  و بالا رفتن میزان مصرف  احتمال افت شدید فشار آب و قطعی آن از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه تا ۲ بامداد روز چهارشنبه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه از شهروندان قزوینی خواسته شده در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند تا شاهد کاهش افت فشار و قطعی آب نبود.

روز گذشته نیز آب در برخی مناطق شهر قزوین از جمله کوثر، نوروزیان و ملاصدرا و پونک با افت فشار شدید و قطعی چندساله روبرو بود.

برچسب‌ها آب و فاضلاب قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب قزوین آب و فاضلاب قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • فشار‌ها بر اسرائیل احتمال آتش بس در غزه را افزایش داده است
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی