Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:03:28 GMT

کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۸۷۹۰

کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا مرادیان در سخنانی گفت: با تلاش و همکاری یگان حفاظت اداره کل و فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد یک دستگاه فلزیاب پیشرفته کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در یک عملیات بازرسی از منزل شخصی به هویت (معلوم) توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان در روستای بهرامی شهرستان خرم آباد یک دستگاه فلزیاب پیشرفته به همراه سایر متعلقات از جمله یک دستگاه لپ تاپ، لوپ حسگر استوانه‌ای و… از متخلفان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه بر اساس ماده ۴۴ قانون مبارزه با کالای قاچاق و ارز، پرونده قضائی بر علیه متهم تشکیل و در محاکم قضائی موضوع پیگیری خواهد شد، افزود: یگان حفاظت میراث فرهنگی با همکاری فرماندهی انتظامی استان با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد کرد.

سرهنگ مرادیان یادآور شد: فرهنگ سازی زمان بر است و بازدهی دیرتری دارد اما نباید از بحث اعتمادسازی و مشارکت اجتماعی غافل شد و باید همسو با برخوردهای قضایی-انتظامی پیگیری برای فرهنگ سازی در پیشگیری اجتماعی و مشارکت اجتماعی نیز صورت گیرد.

کد خبر 4979668

منبع: مهر

کلیدواژه: یگان حفاظت میراث فرهنگی خرم آباد اداره کل میراث فرهنگی لرستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند بهزیستی مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کرده و در اجرای برنامه‌های خود باید به‌ صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همگان است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مجازی و مکتوب، ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل به‌زودی رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی فضاهای مجازی، باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک، گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل نظرات و نیازمندی‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها در طول سال بیان کردند.

کد خبر 749137

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی