Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@13:28:19 GMT

نگرانی سازمان ملل از مجوز دخالت نظامی مصر در لیبی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۸۷۹۹

نگرانی سازمان ملل از مجوز دخالت نظامی مصر در لیبی

سازمان ملل از مصوبه پارلمان مصر مبنی بر اعزام نظامیان این کشور به خارج از مرزهای غربی مصر ( لیبی ) ابراز نگرانی کرد و آن را ریختن نفت بر آتش دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل ار روزنامه العربی الجدید، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در واکنش به موافقت پارلمان مصر با اعزام نظامیان این کشور به لیبی گفت: این اقدام مصر سبب نگرانی شدید سازمان ملل شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفان دوجاریک با بیان اینکه سازمان ملل با مقامات قاهره در تماس است، اظهار داشت: این سازمان از کشورها می‌خواهد به برقراری آتش بس دائمی در لیبی کمک کنند نه اینکه نفت بر آتش ( جنگ ) بریزند.

وی تاکید کرد: بحران لیبی هیچ راه حل نظامی ندارد و هرچه زودتر باید در این کشور آتش بس تحت نظارت سازمان ملل برقرار شود.

مصر: در صورت تجاوز شبه نظامیان در لیبی از خطوط قرمز موضع بازدارنده خواهیم داشت

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت: مصر و سایر کشورهایی که بر طرف‌های متخاصم در جنگ لیبی تاثیرگذارند، به خوبی موضع این سازمان را درقبال بحران لیبی  را می‌دانند که این بحران هیچ راه کار نظامی ندارد.

از سوی دیگر وزارت خارجه آمریکا در واکنش به مصوبه اخیر پارلمان مصر اعلام کرد: ورود سلاح و نظامیان بیگانه به لیبی بحران این کشور را تشدید می‌کند.

انتهای پیام/

 

R7969/P/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سازمان ملل مصر اخبار "لیبی" بیشتر بخوانید... استقبال پارلمان حامی حفتر از دخالت نظامی مصر در لیبی درخواست مجلس نمایندگان لیبی مستقر در طبرق از ارتش مصر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استقبال پارلمان حامی حفتر از دخالت نظامی مصر در لیبی درخواست مجلس نمایندگان لیبی مستقر در طبرق از ارتش مصر واژه های کاربردی مرتبط سازمان ملل مصر اخبار "لیبی" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ عراق|افزایش شمار شهدای انفجار دیالی؛ حشد شعبی قاتلان فرمانده ارشد پلیس را مجازات کرد ۲ الکاظمی در گفتگو با عکاظ : من و دوستم بن سلمان درباره آغاز مرحله جدیدی از روابط هم‌عقیده‌ایم ۳ برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین ۴ دستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان ۵ نگهداری ۴ روزه یک مسافر ایرانی در فرودگاه استانبول بدلیل مشکل ویزا ۶ گزارش| سفر نخست وزیر عراق به ایران/ تهران چه انتظاری از الکاظمی دارد؟ ۷ رئیس‌جمهور چین خطاب به محمود عباس: فلسطین مسئله اصلی منطقه است ۸ اولین واکنش رسمی آمریکا به برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه مهمترین اخبار بین الملل برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین «مصطفی الکاظمی» وارد تهران شد گزارش| سفر نخست وزیر عراق به ایران/ تهران چه انتظاری از الکاظمی دارد؟ ظریف وارد مسکو شد مهمترین اخبار تسنیم ربیعی: قیمت واقعی ارز کمتر از رقم موجود در بازار است/ روابط با همسایگان از اولویت‌های اصلی دولت است «مصطفی الکاظمی» وارد تهران شد فلسطین| آغاز مرحله آشتی گروه‌های فلسطینی با حضور ابومازن و هنیه قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل مصر اخبار لیبی سازمان ملل مصر اخبار لیبی سازمان ملل بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده

 

 

 

 

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین ارکان هر جامعه پویا است که اگر این نیروی انسانی ماهر و توانمند باشد به جهش تولیدی کشور می‌تواند کمک چشم گیری داشته باشد.

موضوعی که امسال به نام شعار سال برگزیده شده و برای تحقق جهش تولیدی باید نیروی کار در جامعه ماهر و توانمند شوند که این موضوع جز با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکان پذیر نیست.

هر چند با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین در دنیا باید این آموزش‌ها به روز و مطابق با سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان باشد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط دانشگاه‌های معتبر جهان تا چند سال آینده میلیون‌ها شغل از بین خواهد رفت و شغل‌های جدید جای آن‌ها را خواهد گرفت.

مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تعداد مجوز‌هایی که برای تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سال گذشته صادر شده ۱۷ هزار و ۶۵۰ مجوز است و تعداد مجوز‌های صادره یا تمدید شده برای تأسیس آموزشگاه در دولت سیزدهم تا کنون به ۴۱ هزار و ۷۹۳ مجوز رسیده است که این آمار‌ها نشان دهنده رشد ۱۱۹۴ درصدی صدور مجوز تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در دولت سیزدهم است.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در واگذاری امور به بخش خصوصی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار، مأموریت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است که رشد ۱۱۹۴ درصدی صدور مجوز آموزشگاه آزاد و ارائه بیش از ۶۰ درصد از آموزش‌های مهارتی توسط بخش خصوصی نشان از مشارکت مردم در امر مهارت آموزی و واگذاری حقیقی مأموریت اصلی این مجموعه به مردم دارد. 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عضو سازمان بین المللی کار (ILO) می‌باشد اظهار کرد: حدود ۸۰ میلیون شغل از مشاغل و مهارت‌های موجود در چند سال آینده دچار تغییر شده و یا از بین خواهند رفت و بیش از ۹۰ میلیون حرفه در حوزه فناوری‌های نو جایگزین مشاغل گذشته خواهند شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به عصر پیشرفت شتابان تکنولوژی و فناوری اطلاعات، گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با داشتن ۶۵۸ مرکز، ۴۸۰۰ کارگاه، بیش از ۴۰ هزار مربی دولتی و غیر دولتی، ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد فعال، بیش از ۴ هزار مرکز جوارکارگاهی، سهم زیادی در توانمندسازی مردم و مطالبات آنان در حل مسأله اشتغال دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه