Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره دکتری پزشکی از 4 مردادماه خبر داد.

سید سعید هاشمی نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 1399 و تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان برای حضور در آزمون، از بعدازظهر روز شنبه 4 مردادماه آغاز می‌شود تا روز سه شنبه 7 مردادماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: داوطلبان همزان با دریافت کارت ورود به جلسه ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری جهت حضور در آزمون هستند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی  اعلام کرد: آزمون دوره تخصصی و پژوهشی گروه پزشکی با حضور بیش از 18 هزار نفر در روزهای 10، 11 و 12 مردادماه به صورت کاغذی در حوزه‌های امتحانی برگزاری می‌شود. 

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری پزشکی هاشمی نظری کارت ورود به جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از ۸۲۰ هزار مورد آزمون کلرسنجی در سطح شبکه توزیع آب شرب شهرها و روستاهای استان صورت گرفته است که این تعداد فراتر از تعدادی است که استاندارد تعیین کرده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: ۱۸ هزار و ۴۰۴ مورد آزمون میکروبی، ۸۴۲ هزار و ۳۳۱ مورد آزمون کدورت، ۱۳ هزار و ۱۰۵ مورد آزمون HPC، ۹۲۵ مورد آزمون شیمیایی و فلزات سنگین و ۱۶۵۱ مورد آزمون بیولوژی از دیگر اقدامات مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان گلستان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی افزود: در راستای ارتقای کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای استان گلستان بیش از ۲۹۰ تن پر کلرین و گاز کلر صرف گندزدایی آب شرب استان شده است.

رحیمی با بیان اینکه انجام پایش و تدابیر لازم جهت حفظ کیفیت آب شرب برای این شرکت در صدر اولویت‌ها قرار دارد، اظهار کرد: کنترل کیفی آب شرب در کل استان به صورت مداوم و بر اساس استانداردهای روز در حال اجراست و یکی از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی شرکت تضمین کیفیت آب شرب مصرفی در چارچوب استانداردهای تدوین شده است.

کد خبر 6100053

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • روایت مشکل‌تراشی بی‌سابقه برای پزشکان زن؛ کمر شلوارت را پایین‌تر بکش!
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود