Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش شجاعیان روزهای سختی را در استقلال سپری می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی استقلال هنوز نتوانسته مجوز بازی اش را دریافت کند و فعلا در کنار سایر بازیکنان تمرین می کند.

داریوش شجاعیان که در نیم فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی نامش از لیست استقلال خارج شد، در تعطیلات کرونایی فوتبال به مرز بهبودی رسیده اما همچنان سازمان لیگ اجازه ورود نام او به لیست استقلال را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص مسئولان استقلال نامه نگاری های متعددی انجام دادند و درخواست های زیادی از مدیران سازمان لیگ داشتنداما هنوز هیات رییسه این سازمان مجوز ورود نام شجاعیان به لیست آبی ها را نداده است. استقلالی ها اعتقاد دارند با توجه به اینکه مساله کرونا و تعطیلی مسابقات یک موضوع خاص بوده باید بازیکنانی که در این مدت به دلیل مصدومیت نام شان از لیست تیم ها در آمده بتوانند در بازی های باقی مانده به میدان بروند اما هنوز سازمان لیگ تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

از این رو داریوش شجاعیان مدت ها است در کنار سایر بازیکنان تمریناتش را انجام می دهد و از نظر بدنی نیز شرایط خوبی دارد. او هر لحظه که کارت بازی اش صادر شود می تواند در ترکیب آبی ها قرار بگیرد اما این روزها فعلا بلاتکلیف ترین بازیکن استقلال محسوب می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال داریوش شجاعیان استقلال داریوش شجاعیان داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، تصویری از علیرضا جعفری بازیگر نوجوان فیلم «مهمان مامان» اثر ماندگار داریوش مهرجویی پس از ۲۰ سال مورد توجه کاربران قرار گرفت. او که برادرزاده امیر جعفری است در سریال جنگل آسفالت در کنار عموی بازیگرش ایفای نقش می‌کند.

کد خبر 849370 برچسب‌ها داریوش مهرجویی خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است