Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان‌جنوبی گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان با هدف کمک به اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان اجتماعی ناشی از ویروس کرونا در حال برگزاری است.

سید مجتبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: رزمایش احسان و همدلی در اجرای منویات رهبر انقلاب و با هدف رسیدگی به معیشت محرومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای رزمایش احسان و همدلی طی سه مرحله خبر داد و تبیین کرد: در مرحله اول رزمایش احسان و همدلی ١٧ هزار بسته غذایی هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع به ارزش پنج میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان توزیع شد.

در مرحله اول رزمایش هزار بسته غذایی و در مرحله دوم نیز بیش از ۴.۵ تن بسته‌ پروتئینی بین جامعه هدف توزیع شد

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش نیز بیش از ۴.۵ تن بسته‌ پروتئینی بین رانندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی و سرویس مدارس توزیع شد، اعلام کرد: مرحله سوم رزمایش نیز طی دو هفته آینده برگزار خواهد شد.

موسوی از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی بین رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری بیرجند خبر داد و اعلام کرد: ارزش این بسته‌ها ۱۲۵ میلیون تومان است.

حمایت از تولید داخل و صنعت مرغداری استان در سال «جهش تولید» از دیگر اهداف اجرای این رزمایش است

 

وی با اعلام اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تاکنون ۴۲ هزار بسته پروتئینی به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در خراسان‌جنوبی اهدا کرده، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخل و صنعت مرغداری استان در سال «جهش تولید» از دیگر اهداف اجرای این رزمایش است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه تولید و توزیع ماسک توسط این ستاد برای رفع نیاز مردم همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان، گروه‌های جهادی همکار با ستاد را در راستای تولید ماسک، لوازم بهداشتی و ضدعفونی کردن معابر ۱۰۰ میلیون تومان شارژ مالی کرده‌ایم.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا خبرگزاری فارس خراسان جنوبی مجتبی موسوی رزمایش احسان و همدلی نیازمندان مشاغل کمک به مشاغل توزیع بسته ستاد اجرایی فرمان احسان و همدلی خراسان جنوبی هزار بسته امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت: با همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید، از ابتدای فروردین تاکنون ۲ میلیون و ۲۸۶ هزار قطعه جوجه در واحدهای مرغداری انجام که این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۷ درصد افزایش دارد.

سید محمد رضا سیدحسینی تصریح کرد: با این میزان جوجه ریزی ۳۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی در حال ساخت است.

حسینی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت ۸ میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب