Web Analytics Made Easy - Statcounter

با استفاده از خاکشیر می‌توان در مدت کوتاه به وزن ایده آل رسید.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ خاکشیر یکی از گیاهان خود رو در مناطق خشک مانند بیابان و صحرا است.  طب سنتی در مورد چاقی و روش‌های رفع آن دیدگاه‌های ویژه‌ای دارد. دانشمندان طب سنتی برای کاهش وزن درست،  استفاده از برخی گیاهان دارویی مانند خاکشیر را توصیه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکشیر و تناسب اندام

خاکشیر علاوه بر کمک به کاهش وزن، به افزایش وزن نیز کمک می‌کند.همانطور که ذکر شده روش استفاده از خاکشیر، تاثیر متفاوتی بر روی بدن می‌گذارد.

برای افزایش وزن می‌توان خاکشیر را پس از شستن به مدت چند ساعت در آب ولرم خیس کرد.سپس با افزودن مقداری شیر به آن به صورت ناشتا میل نمود.اضافه کردن شیر با خاک شیر تاثیر زیادی بر افزایش وزن دارد. برای این که چند کیلو به وزن خود اضافه کنید این روش را به مدت چند هفته تکرار کنید.

پیشگیری از ضعف و گرسنگی با خاکشیر

برخی از اشخاص با رعایت رژیم‌های سخت لاغری دچار ضعف بدن در طول روز می‌شوند.مخلوط خاکشیر، آب عسل ترکیب بسیار مناسبی برای کاهش ضعف است.

برای تهیه آب عسل باید یک کیلو عسل را در یک لیتر آب بجوشانید، در حین جوشاندن، کف ایجاد شده بر روی سطح آن را بردارید.بعد از سرد شدن آب عسل، آن را استفاده کنید.

البته باید توجه داشت که حرارت موجب از دست رفتن مقداری از خواص عسل می‌شود اما مواد باقیمانده که با خاکشیر ترکیب می‌شوند برای درمان ضعف جسمی بسیار مفید و موثر است.

برای کاهش وزن و لاغری خاکشیر را ناشتا میل کنید

خاکشیر به سیستم گوارشی برای داشتن عملکرد مناسب کمک می‌کند به همین دلیل اگر هر روز یک قاشق غذاخوری از خاکشیر را پس از شستن در یک لیوان آب ولرم مخلوط کرده و بنوشید پس از مدتی شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات گوارشی خواهید بود.

نوشیدنی لاغرکننده با خاکشیر:

• آب ولرم: یک لیوان

• خاکشیر: ۲ قاشق

• آب لیموی تازه: ۱ قاشق

• گلاب: ۲ قاشق

طرز تهیه:

همه مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و به صورت روزانه در هر صبح ناشتا میل کنید تا پس از یک ماه تاثیر آن را در کاهش وزن و چربی سوزی مشاهده کنید.البته افزودن مقدار کمی شکر برای طعم بهتر آن به صورت دلخواه است.

این نوشیدنی علاوه بر کاهش وزن در طولانی مدت، برای حفظ سلامت بدن نیز مفید است.

خاکشیر برای پاکسازی سموم بدن

در طب سنتی برای پاکسازی کبد، مصرف خاکشیر توصیه شده است برای این منظور کافی است هر روز صبح ۲ قاشق غذاخوری خاکشیر را در ۲ لیوان آب جوشانده و پس از ولرم شدن به صورت ناشتا بنوشید و پس از نیم ساعت صبحانه میل کنید.

ترکیب خاکشیر با شربت سکنجبین، صفرا زدا است و با آب جوش حالت ضد بلغمی و همچنین خاکشیر و ترنجبین ضد سودایی است.

چه افرادی نباید خاکشیر بخورند؟

در انتهای این بخش از تناسب اندام لازم دانستیم به این مورد مهم اشاره داشته باشیم که افرادی که طبع سرد داشته و به بیماری‌های ناشی از طبع سرد مانند روماتیسم و آرتروز مبتلا هستند باید در مصرف خاکشیر احتیاط کنند و در صورت مصرف آن را با عرق نعناع و عسل میل کنند.

کسانی که از ورم و زخم معده رنج می‌برند نیز باید مصرف خاکشیر را محدود کنند.

منبع: میهن فال

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاهش وزن لاغری خاکشیر برای کاهش کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت

رئیس پلیس آگاهی فراجا تاکید کرد که ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم پلیس آگاهی فراجا در سال جاری است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری در اولین جلسه شور عملیاتی که با حضور معاونان و روسای پلیس آگاهی فراجا برگزار شد، گفت: توجه به اولویت‌های سال ۱۴۰۳ و همچنین افق و چشم انداز معین برای اجرا در پلیس آگاهی فراجا باید بر مبنای اولویت‌ها ترسیم شود که در همین راستا ارتقاء کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت جزو اولویت‌های مهم است.

وی دقت در موضوع معماری فراجای آینده را یکی از اولویت‌های اساسی در سال جدید عنوان کرد و افزود: توجه به معیشت کارکنان به خصوص در حوزه مسکن شخصی باید در دستورکار قرار بگیرد. پیگیری بصیرت افزایی از طریق قرآن و نهج البلاغه و همچنین ارتقاء توان عملیاتی در کشف جرایم نیز باید در دستورکار باشد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه اقدامات پلیس آگاهی در حوزه فضای مجازی و انتشار اخبار و اطلاع رسانی باید با جدیت انجام شود، گفت: ارتقاء کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم فراجا در سال جدید است که باید مدنظر قرار گیرد.

قنبری موضوع طرح نور را که در سطح فراجا در حال اجرا است بسیار بااهمیت و مثمرثمر عنوان کرد و گفت: از همه همکارانی که با تلاش شبانه روزی و اقدامات موثر در سراسر کشور در ایام گذشته و به ویژه نوروز تعامل و همکاری مطلوبی داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: شاخص‌های حوزه کشف به وقوع باید به صورت کاملا علمی و حرفه‌ای ترسیم و برنامه‌ریزی های منظم در این زمینه انجام شود و برنامه‌ها و اهداف قابل دسترسی و منطقی باشند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید براینکه موضوع هوشمندسازی باید به صورت فوق العاده در دستورکار پلیس آگاهی قرار گیرد، گفت:‌ انضباط باید در دستورکار قرار گیرد به طوری‌که همه فعالیت‌ها برمبنای انضباط مادی و معنوی به صورت کاملا دقیق پیگیری و اجرا شود.

وی با اشاره به تسریع و زمانبندی مشخص برای انجام کارها و اجرای مصوبات و کیفی سازی آنها خاطرنشان کرد: موضوع آمار و اطلاعات در حوزه های عملیاتی بسیار مهم است و باید به صورت دقیق به آن توجه شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا در پایان با اشاره به اهمیت احساس امنیت در سطح جامعه گفت: سرقت نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است به طوری که مجموع کشفیات ۳۴ درصد افزایش و کشف به وقوع به ۵۲ درصد رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • ۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟