Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:03:37 GMT

خودسوزی یک معترض مقابل پارلمان سوئیس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۹۹۵۲

خودسوزی یک معترض مقابل پارلمان سوئیس


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، هویت این فرد اعلام نشده است اما پلیس گفت که جراحات وی به گونه‌ای نیست که باعث مرگ وی شود.

حدود 38 درصد از جمعیت 8.6 میلیون نفری سوئیس را اتباع خارجی، مهاجران و پناهجویان تشکیل می‌دهند که این مسأله به موضوعی بحث‌برانگیز تبدیل شده است.

معترضان در تظاهرات خود خواستار حقوق برابر و حق اشتغال برای پناهجویان و پایان قرنطینه مهاجران در اردوگاه‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوئیس قرار است در ماه سپتامبر یک همه‌پرسی درباره محدود کردن قوانین آزادی تردد با کشورهای اتحادیه اروپا برگزار کند.

با آنکه کشورهای اتحادیه اروپا تلاش می‌کنند درهای خود را به روی پناهجویان بسته نگاه دارند، بحران افزایش موج مهاجرت به سوی این کشورها همچنان رو به افزایش است و شیوع کووید-19 نیز بر شدت این بحران افزوده است.

دفتر پشتیبانی پناهندگی اتحادیه اروپا از افزایش 11 درصدی میزان تقاضای پناهندگی در میان کشورهای عضو این اتحادیه در سال 2019 میلادی خبر داد و اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود این روند صعودی با وجود شرایط همه‌گیری کرونا ادامه یابد.

اتحادیه اروپا به دنبال شیوع ویروس جدید کرونا از 17 ماه مارس (27 اسفند 98) بتدریج محدودیت‌هایی را برای سفر به 27 کشور عضو این اتحادیه، ایسلند،‌ لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس به اجرا گذاشت.

منبع: تسنیم

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماده 474 ماده 477 احمد پورمخبر روح الله رجایی سید محمود موسوی مجد خودسوزی پناهجویان ماده 474 ماده 477 احمد پورمخبر روح الله رجایی سید محمود موسوی مجد اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانسی برای مهار مهاجران در دانمارک
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد