Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: هلدینگ شستا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی است که توانسته زیرساخت‌های توسعه را در بسیاری از نقاط کشور فراهم کند و از این پس، توجه این هلدینگ به غرب استان خراسان جنوبی بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به توانمندی ها و موفقیت های شرکت شستا، بیان کرد: در این مجموعه، استفاده از مدیران توانمند و قوی که دارای روحیه جهادی و خدمت به مردم هستند باعث شد تا پتانسیل‌های بالقوه تبدیل به بالفعل شود و منافع آن با رشد سرمایه گذاری در هلدینگ‌های شستا به کارگران بازگردد.

حجت الاسلام نصیرایی، افزود: هنوز پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در این منطقه وجود دارد که پرداختن به آن‌ها می‌تواند اشتغال، اقتصاد منطقه، و اقتصاد کشور را متحول کند.

بیشتر بخوانید

احداث پروژه های عمرانی فردوس باید در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سرمایه‌های خرد موجود در منطقه تاکید کرد، باید سرمایه‌گذارانی که علاقمند هستند به صورت مشارکتی در صنایع منطقه فعالیت کنند شناسایی و قرارداد‌های همکاری بین آن‌ها منعقد گردد.

او ضمن معرفی صنایع و قابلیت‌های موجود در منطقه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان عنوان کرد: بسیاری از صنایع در منطقه ما وجود دارد که نیازمند شناسایی و بازپروری است.

حجت الاسلام نصیرایی، اظهار کرد: حضور شرکت‌های قدرتمندی مانند شستا، ایمیدرو، قرارگاه سازندگی خاتم که امکان سرمایه‌گذاری در طرح‌های بزرگ و ملی را دارند؛ می‌تواند بسیاری از طرح‌های نیمه تمام منطقه، را به بهره‌برداری برساند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلدینگ بزرگ اقتصادی رشد سرمایه گذاری طرح بزرگ ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر باران بر سر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، لطفی افزود: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا ضمن تضعیف سامانه بارشی، گاهی افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و بارش پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به آخرین اجرای مدل‌ها امروز در برخی نقاط شهرستان‌های طبس، بشرویه ،فردوس، سرایان و زیرکوه  انتظار بارندگی را داریم .

کارشناس هواشناسی افزود:  به لحاظ دمایی نیز امروز و امشب افزایش نسبی دمای هوا را در منطقه پیش بینی می‌کنیم.

لطفی گفت: صبح امروز سردترین‌های استان بیرجند وسربیشه با کمینه دمای ۷درجه و روز گذشته گرمتربن نقطه استان ایستگاه بندان با بیشینه ۲۹ درجه گزارش شده است.

وی افزود: تغییرات دما در مرکز استان در گرمتربن ساعات دیروز ۲۲درجه سلسیوس ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن