Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

فرمانده انتظامی آبادان گفت: پلیس سارق دوربین های مدار بسته در شهر را دستگیر کرد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده در گفتگو با خبرنگار آریا در آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین مداربسته از مقابل منازل، مغازه ها و برخی بانک های سطح شهر به خصوص در منطقه امیری، کار بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران کلانتری16 امیرکبیر توانستند در یک فرآیند تحقیقاتی، اطلاعاتی و شناسایی، سارق حرفه ای دوربین های مداربسته را شناسایی کنند ضمن اینکه در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ سرقتی با پلاک مخدوش شده که از آن در زمان سرقت استفاده می کرد را نیز کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در کارنامه ی این سارق، سوابق سرقت به عنف با همین خودرو در شهرستان همجوار وجود دارد، تصریح کرد: فرد سارق در بازجویی های پلیسی تاکنون به انجام 10 فقره سرقت  دوربین های مداربسته در آبادان اعتراف کرده است که پرونده قضایی علیه ایشان تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیروی انتظامی شهرستان آبادان دستگیری سارق دوربین مدار بسته خودرو سمند سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه