Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@16:00:04 GMT

اولین نمایشگر فوق دقیق ۴K جهان عرضه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۰۱۸۶

اولین نمایشگر فوق دقیق ۴K جهان عرضه شد

علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای همیشه نیازمند استفاده از نمایشگرهایی با دقت و کیفیت بالا هستند که نرخ تازه سازی صفحه مناسبی نیز داشته باشند. ال جی به همین منظور نمایشگری تازه عرضه کرده است.

نمایشگر الترا گیر ال جی از وضوح و شفافیت رنگ قابل توجه، نرخ تازه سازی صفحه بالا و تأخیر بسیار اندک در انتقال فرامین بازی به نمایشگر برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال جی می‌گوید این نمایشگر اولین نمایشگر فوق دقیق ۴K جهان است که تأخیر آن در انتقال فرامین به نمایشگر به تنها یک میلی ثانیه می‌رسد و همین مساله اجرای بازی‌های ماجراجویانه و اکشن با استفاده از این نمایشگر را جذاب می‌سازد.

نمایشگر جدید نسبت به سایر نمایشگرهای ال جی بزرگ‌تر بوده و به صورت ۲۷ اینچی عرضه شده است. تغییر رنگ پیکسل‌های این نمایشگر نیز با سرعتی استثنایی صورت می‌گیرد و نرخ تازه سازی صفحه آن نیز برابر با ۱۴۴ هرتز است. سازگاری با فناوری جی سینک ان ویدیا هم دقت تصاویر این نمایشگر را بیشتر می‌کند.

فروش این نمایشگر در بازارهای جهانی ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود. ولی ال جی هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید

فراری، سازنده خودروهای اسپرت لوکس، از دو مدل جدید ۱۲ سیلندر و فراری ۱۲ سیلندری اسپایدر رونمایی کرده است که برای دوستداران قدرتمندترین موتورهای بنزینی خود جذابیت دارد.

به گزارش ایسنا، این دو خودرو اولین عرضه‌های فراری در سال جاری، پس از پنج مورد در سال ۲۰۲۳ را نشان می‌دهند زیرا فراری با عرضه سریع مدل‌های جدید برای حفظ توجه مشتریان ثروتمند خود، به پیش می‌رود.

شرکت فراری به عنوان بخشی از حرکت الکتریکی گسترده‌تر در این صنعت،  از سال ۲۰۱۹ خودروهای هیبریدی الکتریکی را به محدوده خود اضافه کرده است و وعده اولین خودروی تمام الکتریکی خود را در پایان سال ۲۰۲۵ داده است. با این حال، فراری همچنین متعهد شده است که به فروش خودروهای سنتی با موتور احتراق داخلی ادامه دهد.

بر اساس گزارش رویترز، انتظار می‌رود اولین تحویل در اروپا در سه ماهه پایانی سال جاری برای ۱۲ سیلندر و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ برای ۱۲ سیلندر اسپایدر باشد. فراری در مجموع ۱۵ مدل جدید بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶، از جمله اولین خودروی برقی خود را برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیپد ایر ۲۰۲۴ با ظاهری جدید و رنگ‌های جذاب رونمایی شد/ عکس
  • آیپدایر ۲۰۲۴ با ظاهری جدید و رنگ‌های جذاب رونمایی شد/ عکس
  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید