Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، دو گزینه نهایی برای ریاست دیوان محاسبات را انتخاب کردند. - اخبار سیاسی -

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز(سه‌شنبه، 31 تیر 99) این کمیسیون، گفت: در این جلسه آقایان مهرداد مهرداد بذرپاش و لطف‌الله فروزنده با رأی اکثریت اعضای کمیسیون برای ریاست دیوان محاسبات انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه‌های نهایی دادستانی دیوان محاسبات مشخص شدند+ اسامیانتخاب کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات+ اسامیبررسی صلاحیت گزینه‌های ریاست و دادستانی دیوان محاسبات در کمیسون بودجه مجلسگزارش| روند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات چگونه است؟

وی افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد آقایان کامیار و اسداللهی و نیز فروزنده و بذرپاش به ترتیب برای دادستانی و ریاست دیوان محاسبات به هیئت‌رئیسه مجلس معرفی شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: ضرغام صادقی و عادل آذر نیز دیگر کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات بودند که  حائز اکثریت آراء اعضای کمیسیون نشدند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه بیشتر بخوانید... گزارش| روند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات چگونه است؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| روند انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات چگونه است؟ واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ طرح جدید مجلس برای مشارکت مردم در اداره و مدیریت شهر و روستا ۲ توصیه آیت‌الله جنتی به نمایندگان مجلس درباره دخالت نکردن در عزل و نصب‌ها ۳ «مصطفی الکاظمی» وارد تهران شد ۴ قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی ۵ ربیعی: قیمت واقعی ارز کمتر از رقم موجود در بازار است/ روابط با همسایگان از اولویت‌های اصلی دولت است ۶ تذکر بابایی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و افسارگسیختگی در بازار ارز و سکه ۷ توصیه نمکی به مردم برای استفاده از ماسک جهت مهار کرونا ۸ گزارش| آخوندی محاکمه می‌شود؟ مهمترین اخبار سیاسی ربیعی: قیمت واقعی ارز کمتر از رقم موجود در بازار است/ روابط با همسایگان از اولویت‌های اصلی دولت است استقبال رسمی روحانی از «مصطفی الکاظمی» قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی گزینه‌های نهایی دادستانی دیوان محاسبات مشخص شدند+ اسامی مهمترین اخبار تسنیم ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد استقبال رسمی روحانی از «مصطفی الکاظمی» دویچه‌وله: توافق راهبردی ایران ــ چین می‌تواند خنثی‌کننده تحریم‌های آمریکا باشد کره‌جنوبی به‌جای پاسخگویی درباره بلوکه‌کردن پول ایران سفیر کشورمان را احضار کرد فلسطین| آغاز مرحله آشتی گروه‌های فلسطینی با حضور ابومازن و هنیه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه کمیسیون برنامه و بودجه ریاست دیوان محاسبات بودجه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ کند.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند