Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@09:27:28 GMT

پنجمین نماینده استان خوزستان به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۰۳۰۳

پنجمین نماینده استان خوزستان به کرونا مبتلا شد

تست کرونای "سیداحمدآوایی" نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی مثبت اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، دفتر نماینده مردم دزفول اعلام کرد: سید احمد آوایی نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  به بیماری کرونا مبتلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهبود 71 درصد بیماران کرونایی در دزفول؛ شیب ابتلا به کرونا نزولی شدموضوعی عجیب در دزفول‌/ ‌خانواده‌ای روستایی ‌که شناسنامه ندارند‌+ فیلم‌خوزستان| مبادی ورودی دزفول و تفرجگاه‌های تفریحی و ساحلی مسدود می‌شود

همچنین دفتر نماینده مردم دزفول بیان کرد: حال عمومی سیداحمدآوایی مساعد و در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد.

به گزارش تسنیم، پیش از این نیز 4 نماینده دیگر استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده بودند.

انتهای پیام337/ح

R41468/P/S6,57/CT12 بیشتر بخوانید... ساخت مستند از جانفشانی کادر درمان کرونا از نان شب واجب‌تر است ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنوف آسیب‌دیده از کرونا در چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ساخت مستند از جانفشانی کادر درمان کرونا از نان شب واجب‌تر است ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنوف آسیب‌دیده از کرونا در چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ دستگیری جاعل "مهر و اسناد رسمی" دفتر مقام معظم رهبری / متهم خودش را بازرس ویژه دفتر معرفی می‌کرد ۲ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۳ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۴ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۵ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۶ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم ۷ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۸ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد هشدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به تلاش ستون پنجم دشمن برای نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز ‌ آیت‌الله علم‌الهدی: گام‌های دوم و سوم «مواسات» با قدرت در خراسان رضوی اجرا می‌شود احتمال وقوع سیلاب‌های تابستانه در گلستان/ آب سد بوستان رهاسازی می‌شود مهمترین اخبار تسنیم ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد استقبال رسمی روحانی از «مصطفی الکاظمی» دویچه‌وله: توافق راهبردی ایران ــ چین می‌تواند خنثی‌کننده تحریم‌های آمریکا باشد کره‌جنوبی به‌جای پاسخگویی درباره بلوکه‌کردن پول ایران سفیر کشورمان را احضار کرد فلسطین| آغاز مرحله آشتی گروه‌های فلسطینی با حضور ابومازن و هنیه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر بن‌گویر بیانیه داد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل تصادف کرده است.

او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.

برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.

بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.

او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند. کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی است که در آن افراد غیریهودی حق رأی ندارند.

وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید) کد خبر 847297 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه تصادف

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم