Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: 35 نفر از معلمان شهرستان در جشنواره تدریس برتر خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی استان ، رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

«مهدی مومنی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دبیران شهرستان ایلام‌ دوشادوش دیگر معلمان کشور،  در زمان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا با استفاده از فضای مجازی و تدریس در کلاس های آنلاین توانستند رسالت خود را به خوبی انجام دهند و دانش آموزان را برای امتحانات پایانی آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پشتکار نشان داد فعالیت آموزشی به مدد فضای مجازی تعطیلی بردار نیست، تصریح کرد: در این راستا جشنواره تدریس برتر خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی برگزار شد و دبیران ابتکارات و نوآوری های آموزشی در آموزش‌های مجازی را به این جشنواره ارسال کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: در نهایت ۷۹ دبیر در سطح استان برگزیده شدند که سهم شهرستان ایلام اخذ رتبه‌های اول تا سوم توسط ۳۵دبیر بود که در آینده نزدیک از این تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تقدیر خواهد شد.

درخشش دانش آموز ایلامی در جشنواره  کشوری «هر خانواده، یک کانون یاریگران زندگی»

مومنی با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری «هر خانواده، یک کانون یاریگران زندگی»، نیز اظهار کرد: این جشنواره به‌منظور خلاقیت، نوآوری و اجرای برنامه‌های جذاب و پر کردن اوقات فراغت فعال دانش‌آموزان جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ویروس کرونا با محورهای «در خانه بمانیم، عشق‌ورزی در خانواده، تعامل در خانواده، کمک والدین به فرزندان، ایجاد نشاط در خانه، بازی‌های خانوادگی، کمک فرزندان به والدین و برنامه‌ریزی درسی» به صورت مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره از سوی دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان سراسر کشور مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفت، تصریح کرد: «آندیا حیدری» دانش آموز پایه دوم دبستان توحید دوره اول با شرکت در این جشنواره که به میزبانی آموزش و پرورش فارس برگزار شد رتبه اول در رشته  نقالی کسب کرد.

درخشش 37 نفر ازدانش‌آموزان ایلامی در  سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان ایلام

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام از راهیابی 54 دانش آموز  در  سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان ایلام به مرحله کشوری خبر داد و گفت: ۳۷نفر از این دانش آموزان که  در بخش‌های حائز رتبه برتر شده‌اند در مدارس شهرستان ایلام مشغول به تحصیل هستند.

وی با تشکر از زحمات  معاونین و مربیان گرانقدر پرورشی و فعالین حوزه قرآن، عترت و نماز در سطح مدارس و دارالقرآن های آموزش و پرورشو خانواده‌های این دانش آموزان قدردانی و ابراز امیدواری کرد روزبه روز شاهد انش بیشتر دانش‌آموزان با قرآن و آمورزه‌های ائمه‌ی اطهار باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مهدی مومنی منطقه ایلام شهرستان ایلام آموزش و پرورش دانش آموزان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند

کرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم  ؛  معلمان را انسان‌های دلسوزی دانست که نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند.

وی افزود: معلمان نیروسازی می‌کنند؛ تربیت می‌کنند و در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در جامعه انسان را آماده کرده و خواهند کرد.

کرمی گفت: تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین عزیز است.

استاندار ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت نماید.
وی خاطرنشان کرد: مهارت آفرینی و فرصت ساختن انسان‌های ماهر و توانمند نیز در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود تا نیاز جامعه به نیروی متخصص مرتفع گردد.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی صورت گیرد.
استاندار اظهار داشت: معلمان با ذهن و فکر و اندیشه دانش‌آموزان سر و کار دارند و مقام و جایگاه تعلیم و تربیت به دلیل اینکه رسالت پیامبران است؛ دارای ارزش و اهمیت است.
وی بیان داشت: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی نماد دموکراسی دروغین غرب است
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است