Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت : شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۱۳۶ نفر افزایش یافته و زنگ خطری برای تداوم وضعیت قرمز در سطح استان است.

او افزود : طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمیان اضافه کرد :متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشته‌ایم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۵۰ نفر می‌باشد .

او بیان کرد : در حال حاضر تعداد کل مبتلایان بستری در استان ۱۳۵ بیمار است.

کریمیان ادامه داد : تداوم وضعیت قرمز در سطح استان نشانگر این است که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مطابق انتظارات رعایت نمی‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد : همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان با این وضعیت قرمز و شیوع بیماری کرونا دچار خستگی و فرسودگی خواهند شد , مردم شریف استان ایلام با رعایت اصول پیشگیرانه و پروتکل‌های بهداشتی نگذارند همکاران ما بیش از این در راه مبارزه با بیماری کرونا دچار خستگی و ناامیدی کنند.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مبتلایان به ویروس کرونا رعایت بهداشت زنگ خطر بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام

در این مانور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد آخرین تمهیدات لازم برای کاهش خطرات حوادث در بخش ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.

در سال گذشته ۵۹۲ مورد از بازرسی‌ها به کارگاه‌های پر خطر اختصاص داشت که این عامل باعث شد تا در سال گذشته ۲۳ درصد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران در استان کاهش پیدا کند.
 
در این مانور ۵۰ نفر از بازرسان کار، رابطین ایمنی، کمیته‌های حفاظت ایمنی، کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان، مجموعه آتش نشانی، مدیریت درمان و سازمان نظام مهندسی با هم همکاری دارند و از کارگاه‌هایی که در حوزه ساختمان، ابنیه و راه هستند بازدید می‌کنند.
 
برنامه‌های آموزشی ایمنی، ابزار مهمی در کاهش تعداد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته