Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» در سالروز شهادت جواد الائمه (ع) و درجوار حرم مطهر رضوی در استان خراسان ‌رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با حضور آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، شهردار مشهد، مقامات استانی و مسؤولان بنیاد احسان برگزار شد، 90 هزار بسته پروتئینی و معیشتی جهت توزیع در مناطق محروم استان، تحویل گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان ‌رضوی در این مراسم با قدردانی از برگزاری این رزمایش گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای ادامه رزمایش احسان، شاهد ادامه کمک رسانی نهادهای انقلابی و گروه‌های مردمی به آسیب‌دیدگان کرونایی هستیم.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی افزود: در کنار مساعدتی که تحت عنوان رزمایش صورت می‌گیرد، ایجاد و پیدایش یک قرارگاه در هر استان و سراسر کشور ضروری است و این قرارگاه باید پناهگاهی برای عموم اقشار آسیب‌پذیر باشد تا در موقعیتی که جریان اقتصادی و تأمین درآمد در قشر زحمتکش دچار مشکل شده این عزیزان برای معیشت دغدغه‌‌مند نباشند. 

وی ادامه داد: این رزمایش در استان خراسان رضوی، در دهه ولایت و دهه محرم نیز ادامه دارد.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: اگر نهادهای انقلابی مانند ستاد اجرایی فرمان امام حضور نداشتند، در شرایط کرونایی امروز، مردم محروم و مستضعف در مضیقه بیشتری قرار می‌گرفتند و رزمایش «همدلی و احسان» به داد مردم رسید و توانست در سراسر کشور بین مردم نیز ایجاد همدلی کند.

در ادامه این مراسم، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان رضوی نیز گفت: با شیوع این بیماری منحوس مشکلات متعددی برای اقشار آسیب‌دیده ایجاد شد که اگر فرمان مقام معظم رهبری و همت بی‌دریغ مردم و نهادها محقق نمی‌شد، خلأ ناشی از خسران این بیماری تا سال‌ها بعد جبران‌پذیر نبود.

سیدعبدالله ارجاعی افزود: در مرحله اول بیش از 30 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان و امروز هم در مرحله دوم 90 هزار بسته پروتئینی بین قشر‌های آسیب‌پذیر و نیازمند خراسان رضوی توزیع  می‌شود.

محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز در ادامه این مراسم گفت: از همان روزهای ابتدایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد ستاد اجرایی با دستور رهبر انقلاب به‌صورت گسترده در بخش‌های مختلف از جمله  حوزه درمان و سلامت، تولید دارو و تجهیزات پزشکی، تولید گان و ماسک و راه‌اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک غرب آسیا با ظرفیت تولید ۴ میلیون ماسک در روز و توزیع 6 میلیون بسته معیشتی، پروتئینی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده و مناطق قرمز وارد عمل شد و طبق دستور دکتر مخبر این خدمات تا ریشه‌کن شدن این بیماری ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش همدلی و احسان نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ستاد اجرایی فرمان امام همدلی و احسان خراسان رضوی مرحله دوم هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد