Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:03:07 GMT

پایان خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۰۶۹۳

پایان خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان خوزستان

مدیر تعاون روستایی خوزستان از پایان طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان خبر داد و گفت:این طرح با خریداری بیش از ۱۳ هزار تن به پایان رسید.

به گزارش جماران، جمشید بنی‌فری اظهار کرد: طرح حمایتی گوجه فرنگی از ۳۱ خردادماه آغاز شد و تا اواخر تیرماه ادامه داشت و در این طرح، بیش ۱۳ هزار تن گوجه از کشاورزان استان خوزستان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند خرید گوجه با موفقیت به پایان رسیده است و امیدواریم خرید حمایتی در قیمت نهایی محصول رب گوجه فرنگی نیز تاثیرگذار باشد و کاهش قیمت در این محصول را در بازار رقم بزند.

بنی‌فری گفت: محصول گوجه کشاورزان خوزستانی توسط چهار کارخانه تولید رب در دو شهرستان شوشتر و دزفول خریداری شد. شوشتر، دزفول، گتوند، اندیمشک و شوش مهم‌ترین مناطق خوزستان در زمینه تولید گوجه بودند که گوجه کشاورزان آن‌ها خریداری و به مراکز تولید رب منتقل شد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: کارخانه‌های سالند و دزسرما در دزفول و مجید و گل پونه در شوشتر به صورت شبانه‌روزی، گوجه کشاورزان استان خوزستان را خریداری و این طرح با خریداری بیش از ۱۳ هزار تن به پایان رسید.

اخبار مرتبط شروع خرید حمایتی گوجه فرنگی در خوزستان ورود چهار کارخانه خوزستان به خرید حمایتی گوجه فرنگی تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد سطح زیر کشت برنج امسال در خوزستان سه برابر سال گذشته است ۹۲۶ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به کشاورزی خوزستان اختصاص یافت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کشاورزی خوزستان خرید حمایتی خرید حمایتی گوجه فرنگی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خرید حمایتی گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی