Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﻌﺘﯽ و ﻣﻌﺪﻧﯽ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮاﮔﯿﺮ ﺳﻨﺎباد گفت: ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎن ﺳﺎل ﺑﯿﺶ از دو ﻣﻠﯿﻮن ﺗﻦ ﮔﻨﺪﻟﻪ ﺗﻮﺳﻂ اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ از ﻃﺮﯾﻖ ﺧﻄﻮط رﯾﻠﯽ ﺣﻤﻞ ﺧﻮاﻫﺪ شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، ﻣﺤﻤﺪ ﻣﺪﻧﯽ ﻓﺮ، ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ سیمیدکو. در آﯾﯿﻦ راه اﻧﺪازی ﻧﻮار اﻧﺘﻘﺎل ﻣﺤﺼﻮل ﮔﻨﺪﻟﻪ ﮔﻔﺖ: ﺑﺎ ﭘﯿﮕﯿﺮی ﻫﺎ و اﻗﺪاﻣﺎت اﻧﺠﺎم ﺷﺪه با راه اﻧﺪازی ﻧﻮار اﻧﺘﻘﺎل ﻣﺤﺼﻮل ﮔﻨﺪﻟﻪ ﺑﻪ ﻃﻮل ﺗﻘﺮیبی هزار و 600 ﻣﺘﺮ به منظور انتقال هزار و 700 ﺗﻦ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﻬﺖ ﺣﻤﻞ ﺑﻪ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﻫﺪف ﺣﻤﻞ ﺧﻮاﻫﺪ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﻫﺎی ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻗﺮار اﺳﺖ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎن ﺳﺎل 2 ﻣﯿﻠﯿﻮن ﺗﻦ گندله ﺣﻤﻞ ﮔﺮدد ﮐﻪ ﺑﺎ اﺟﺮای ﻃﺮح ﺗﻮﺳﻌﻪ اﯾﻦ ﺧﻂ ﻇﺮﻓﯿﺖ 5 ﻣﯿﻠﯿﻮن ﺗﻦ ﺳﺎﻻﻧﻪ ﺣﻤﻞ و ﺑﺎرﮔﯿﺮی را دارد.
ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ سیمیدکو ادامه داد: ﺑﺮای ﺗﺤﻘﻖ اﯾﻦ ﭘﺮوژه ﺑﯿﺶ از 252 ﻣﯿﻠﯿﺎر رﯾﺎل و همچنین 2 ﻣﯿﻠﯿﻮن ﯾﻮرو سرمایه گذاری شده است.
ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﻌﺘﯽ و ﻣﻌﺪﻧﯽ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮاﮔﯿﺮ ﺳﻨﺎﺑﺎد (ﺳﯿﻤﯿﺪﮐﻮ) به ﻋﻨﻮان ﯾﮑﯽ از واﺣﺪﻫﺎی ﺗﺎﺑﻊ "ﮔﺮوه ﻓﻮﻻد ﺧﻮزﺳﺘﺎن" ﺑﺎ ﻫﺪف اﺷﺘﻐﺎل زاﯾﯽ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺘﻮازن ﻣﻨﻄﻘﻪ‌ای و ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻧﯿﺎز ﻣﻮاد اوﻟﯿﻪ واﺳﻄﻪ‌ای ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻓﻮﻻد ﺧﺎم ﮐﺸﻮر ﺑﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺳﺎﻟﯿﺎﻧﻪ پنج ﻣﯿﻠﯿﻮن ﺗﻦ ﮐﻨﺴﺎﻧﺘﺮه و ﮔﻨﺪﻟﻪ در ﺳﺎل 92 در ﺳﻨﮕﺎن ﺧﻮاف واقع در 300 ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮی ﺟﻨﻮب ﺷﺮﻗﯽ ﻣﺸﻬﺪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮد را آﻏﺎز ﮐﺮده اﺳﺖ.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه زیرکوه گفت: اجلاسیه علما و طلاب شهرستان به منظور بزرگداشت مقام آیت الله فقیه در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسن صباغیان، امام جمعه زیرکوه امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز به عنوان روز فرهنگ شهرستان زیرکوه انتخاب شده است، گفت: چرا که شاهد برگزاری اولین اقامه نماز جمعه توسط آیت الله فقیه در خراسان بزرگ در اردیبهشت ۵۹ بودیم.

وی بیان کرد: آیت الله فقیه انسان جمع و وارسته‌ای بود، که به آموختن اکتفا نکرده و با دوبال علم و عمل محبوب مردم شدند و تواضع و فروتنی ایشان زبانزد همه مردم شهرستان است.

حجت الاسلام صباغیان بیان کرد: با الگوگیری از آیت الله فقیه باید گوش شنوایی برای مردم به خصوص جوانان بوده و با توجه به جنگ نرم و ترکیبی که رو به رو هستیم ساده زیستی آیت الله فقیه می‌تواند الگوی مسئولان باشد.

امام جمعه زیرکوه اظهار کرد: به دنبال الگوسازی برای نسل جوان و خنثی سازی نقشه دشمن هستیم، و به بهانه روز فرهنگ به دنبال معرفی آیت الله فقیه به جوانان و جذب آنان به سمت حوزه علمیه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال بدبین کردن مردم به نظام و روحانیون بوده و باید به دنبال معرفی طلاب و عالمانی باشیم که ذی طلبگی خود را حفظ کرده‌اند و روحانیون مظهر اسلام بوده‌اند.

حجت الاسلام صباغیان بیان کرد: اجلاسیه علما و طلاب شهرستان به منظور بزرگداشت مقام آیت الله فقیه در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

آیت الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم منطقه زیرکوه بر اساس فطرت انسانی زندگی کرده که این نعمت الهی بیشتر در مناطق عشایری و محیط سالم وجود دارد.

وی با بیان اینکه فطرت یک نوع قانون بوده که در قبول حق و پرهیز از ظلم و کارهای ناپسند بهترین راهنما محسوب می‌شود، گفت: پررنگ بودن سلطه استعمارگران باعث آسیب می‌شود و لذا مناطق دور مانده از این نظر امان مانده که  شهرستان زیرکوه از آن نمونه بوده و نشان دهنده سلامت فطرت انسانی است.

آیت الله عبادی اظهار کرد: در گذشته‌های دور شاید یک درصد از فرهنگ مردم دچار آسیب می‌شد اما دنیای امروز با وجود فضای مجازی که خطرناک ترین و بهترین زمان است شاهد آسیب‌های بیشتری بوده است.

نماینده ولی‌فقیه خراسان جنوبی گفت: وقتی فطرت سالم و عالم، جامع باشد حرفش حجت بوده و مردم آن را با جان می‌پذیرند و عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند و وقتی صداقت و خدمت ببینند آن را پذیرفته لذا مسئولان باید مراقب نفوذ بیگانه باشند.

وی بیان کرد: عالمانی که با علم، تزکیه و طهارت نفسانی خود فطرت گرایش به حق را به صورت دانش بنیانی ترویج دهند و الگوی سخن خودشان باشند زمینه‌هایی برای سالم ماندن جامعه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • ثبت ۱۲۵۳ تولد نوزاد در خراسان جنوبی
  • در نظر داریم امسال حدود ۱۱ هزار معلم در خراسان رضوی جدید جذب کنیم
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳