Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:00:17 GMT

هوش هیجانی مبنای رقابت در مسابقه شبکه نسیم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۰۷۱۴

هوش هیجانی مبنای رقابت در مسابقه شبکه نسیم

مسابقه تلویزیونی «شوتبال» برای محک زدن هوش هیجانی شرکت کنندگانش تولید و پخش می شود.

به گزارش ایسنا، «شوتبال» عنوان مسابقه ای با محوریت هوش هیجانی و مشارکت قهرمانان ورزشی و نخبگان علمی و روایت سرگذشت متفاوت و پندآموز آن ها از شبکه نسیم پخش می شود.

فصل اول این مسابقه، سال قبل پخش شده بود، اما فصل جدید آن با تغییراتی به پخش رسیده است که رویکرد محتوایی و فرهنگی هم یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرده است که فصل دوم مسابقه «شوتبال» به رغم خطرات موجود اما با تمهیدات به کار رفته، با حضور تماشاچی همراه شده است.

حضور بانوان در فصل جدید «شوتبال» اتفاق جدید این مسابقه در سری جدید است. بر این اساس یک قسمت، با حضور شرکت کنندگان خانم و یک قسمت هم با حضور شرکت کنندگان آقا تولید و پخش می شود.

استفاده از ظرفیت قهرمانان و شخصیت های خاص و موفق در دستور کار این برنامه قرار گرفته؛ هم ورزشکاران نامی و دارای عناوین قهرمانی می آیند و هم نخبگان دانشگاهی و علمی و هم افرادی که در زندگی خودشان توفیقات بزرگی را به دست آورده اند و می توانند الگوی جوانان و نوجوانان باشند. از دانشجویان و رتبه های برتر دانشگاه های شریف و امیر کبیر گرفته تا برنده مدال طلای المپیک.

فصل دوم مسابقه «شوتبال» زندگی محور است؛ این مسابقه درواقع، راوی دو رقابت موازی است؛ هم زندگی دشوار و پرتلاش شخصیت های خاص حضور یافته در مسابقه را روایت می کند و هم مبارزه آن ها برای موفقیت در این مسابقه را به تصویر می کشد. طوری که هر گروه و هر فردی که در رقابت «شوتبال» حضور پیدا می کند، دارای یک قصه زندگی است و مخاطب می تواند با دیدن این مسابقه و در طول مسابقه، با یک تجربه جدید در عبور از سختی ها و رسیدن به موفقیت آشنا گردد و به درک تازه تری از زندگی برسد.

این فصل از مسابقه تلویزیونی «شوتبال» تا آغاز ماه محرم، هر شب روی آنتن شبکه نسیم سیما می رود. پس از پایان ایام عزاداری محرم و صفر، فصل بعدی مسابقه «شوتبال» در ۶۰ قسمت تولید و پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقه شوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که در سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای شهر اراک، به زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ