Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:16:33 GMT

لمپارد: در انتظار بهترین لیورپول هستم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۰۸۹۳

لمپارد: در انتظار بهترین لیورپول هستم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد مشکلی با بستن گارد افتخار تیمش برابر لیورپول ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب لیورپول در آنفیلد پذیرای چلسی خواهد بود و گرچه قهرمانی مرسی سایدی ها مدت هاست مسجل شده، اما چلسی به دنبال رسیدن به لیگ قهرمانان فصل بعد خواهد بود. فرانک لمپارد در نشست مطبوعاتی قبل از این دیدار حضور یافت و در مورد شایعات جذب کای هاورتز نیز صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار با لیورپول: "قهرمانی چهره لیورپول را تغییر داده است. آنها یک فصل باورنکردنی سپری کرده اند و افت کوتاه مدت آنها محسوس نیست. لیورپول تقریبا غیرقابل شکست بوده، اما من تنها تصور می کنم قرار است تیمم مقابل بهترین لیورپول بازی کند. یک راه طولانی برای رسیدن به تیمی مانند لیورپول پیش روی داریم و ما باید به عنوان یک باشگاه واقع بین باشیم.

 

 

ما در یک نقطه متفاوت در منحنی فعلی هستیم. امتیازات دروغ نمی گویند و باید جاه طلبی های فراوانی داشته باشیم. ما باید سعی کنیم ذهنیتی را که علیه مقابل یونایتد نشان دادیم تکرار کنیم. گاهی اوقات پس از یک نتیجه خوب همه چیز می تواند خوب به نظر برسد، برعکس هنگام شکست شرایط متفاوت خواهد بود، اما ما باید ابعاد بزرگ تری را در نظر بگیریم.

 

خوشحال می شوم برای تمجید از لیورپول برای آنها گادر افتخار تشکیل دهیم. نمی دانم لیورپول فردا جام را بالای سر خواهد برد یا خیر، این موضوع با فاکتورهای زیادی بعد از پایان مسابقه بستگی دارد. کسب سهمیه لیگ قهرمانان هدف شماره یک چلسی در ابتدای فصل بود. در فصل جاری به بیشترین شکل ممکن مورد آزمون و ارزیابی قرار گرفتیم و در ادامه ما باید به دنبال رفع فاصله با صدر جدول باشیم. ما هنوز قابلیت رسیدن به صدر را نداریم."

 

شایعات سفر به آلمان برای مذاکره با کای هاورتز: "من قصد ندارم درباره کای هارتز صحبت کنم و بیشتر درگیر بازی بزرگ فردا هستم. اگر فرصتی برای صحبت با بازیکنان بدست آورم علاقمندم در مورد شور و اشتیاق آنها برای حضور در چلسی حرف بزنم."

چلسی لیورپول فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی لیورپول فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 5-0 وست هم)

گل دوم نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 5-0 وست هم)

دیگر خبرها

  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • گل دوم نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 5-0 وست هم)
  • گل کول پالمر به وست هم (چلسی 1-0 وست هم)
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی