Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: رسانه می‌تواند، پیرو منویات مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب، نقش مهمی در هموار کردنِ مسیر ورود جوانان نخبه به عرصه مدیریتی کشور ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در دیدار با محمدرضا نژادحیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان با وی که در محل هیئت فوتبال این استان انجام شد، اظهار داشت: رسانه را شغل و حرفه نمی‌دانم، بلکه یک عشق و فضیلت است که می‌تواند انسان را به تکامل و یا فرش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر بخواهیم رسانه را به بدن انسان تشبیه کنیم، رسانه چشم بینای هر مجموعه است.

دکتر قرایی تصریح کرد: انسان بدون چشم می‌تواند زندگی کند، ولی مسیر درست را نمی‌تواند تشخیص دهد و از آنجایی که برای رسیدن به موفقیت چاله چوله‌های زیادی و زمین خوردن‌های بسیاری است، پس به سلامتی انسان را به مسیر نمی‌رساند.

او بیان داشت: رسانه می‌تواند با نگاه عاشقانه و دلسوزانه‌ای که به مسائل مربوطه دارد، یک مجموعه را به خوبی به اهداف عالیه اش برساند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: امروزه، رسانه می‌تواند، پیرو منویات مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب نقش مهمی در هموار کردنِ مسیر ورود جوانان انقلابی و نخبه به عرصه مدیریتی کشور، ایفا کند.

قرایی به شرایط فعلی جامعه گریزی زد و افزود: امروز بخاطر مسائل اقتصادی که گریبانگیر جامعه است، یک یأس و ناامیدی وارد بدنه جامعه شده، بر این اساس، خیلی از جوانان و نخبگان چه در عرصه‌های علمی و چه ورزشی تلاش می‌کنند از کشور خارج شوند که این مسیر درستی نیست و این زنگ خطری برای ماست.

او تصریح کرد: تنها چیزی که در این شرایط می‌تواند مردم را امیدوار کند و سبب شور و نشاط در مردم شود، ورزش است.

قرایی بیان داشت: با توجه به شرایط کرونا که متأسفانه برخی برنامه‌های ورزشی را دچار اخلال کرده، ولی فوتبال زنده است و این را در کل جهان می‌تواند دید و در حقیقت اینجاست که رسانه می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: استان کرمان با توجه به منابع بسیار خوبی که در اختیار دارد و به واسطه‌ی مدیریت کلان اقتصادی که در رأس بنگاه‌های اقتصادیست تاکنون اتفاقات خوبی در این استان رقم خورده است که انتظار می‌رود، رسانه این‌ها را بولد کند.

قرایی به درخشش تیم‌های کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور اشاره کرد و افزود: تیم شهرداری بم، قهرمان لیگ برتر کشور در بخش بانوان شد و شهرداری سیرجان نیز به مقام سوم دست یافت که توقع بازتاب بیشتر این رخداد ورزشی را از رسانه‌ها داریم.

او تصریح کرد: اگر این موفقیت‌ها حاصل شده، بخاطر مدیریت خوبیست که در رأس بنگاه‌های اقتصادی و تفکر ورزشی آن مدیران است.

قرایی بیان داشت: این مدیرانی که در این شرایط سخت اقتصادی با وجودی که می‌توانند در جا‌هایی غیر از ورزش هزینه کنند، ولی به وظیفه اصلی خود در بحث ورزش و مسئولیت‌های اجتماعی شان عمل می‌کنند، باید شناسانده و از آن‌ها تشکر شود.

او سعد محمدی در شرکت ملی صنایع مس ایران، ملارحمان در گل گهر و ... را از جمله‌ی این مدیران اعلام کرد و از تلاش باشگاه مس در راه اندازی سه ورزشگاه در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و شهربابک خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه باشگاه مس کرمان آمادگی میزبانی جام ملت‌های آسیا را دارد و این بخاطر نگاه کسیست که در رأس کار قرار گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به نامگذاری امسال با عنوان "سال جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و با اعلام اینکه استان کرمان در بحث ورزش (چه بانوان و چه آقایان) در خیلی از رشته‌ها در کشور سرآمد است، بیان داشت: می‌توانیم برنامه ریزی کنیم، با هدف کارآفرینی و درآمدزایی، البسه تیم‌های ورزشی را خودمان در استان کرمان تولید کنیم.

او با تأکید بر نقش مهم رسانه در پیشبرد اهداف ورزش استان، عمقی نگاه کردن، تأمل، متعادل بودن و دوری گزیدن از حواشی را از مهمترین ویژگی‌های رسانه در پیشبردِ اهداف عالیه نظام عنوان کرد.

قرایی در زمینه همکاری همه جانبه هیئت فوتبال با خانه مطبوعات استان کرمان در همه حوزه‌ها قول مساعد داد.

دیدار مدیر خانه مطبوعات با ریاست هیئت فوتبال استان کرمان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان دکتر قرایی هیئت فوتبال استان کرمان هیئت فوتبال استان کرمان رسانه می تواند خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم