Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی رزمجو روز سه‌شنبه در نشست با مسئولان گروه‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر افزود: فعالیت گروههای جهادی دانشجویی در عرصه های مختلف خدمت رسانی از دینداری مردم تا عمران و آبادانی شهرها و روستاها گسترده است .

وی گفت: اگر گروههای جهادی دانشجویی بتوانند بازاری را در استان راه اندازی کنند که محصولات  تولیدی این گروهها در آن بازار به مردم عرضه شود ما نیز از این اقدام حمایتهای لازم را انجام داده و با مسئولان در این زمینه هماهنگی های لازم را انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمجو افزود: این پیشنهاد یک اقدام خداپسندانه و مردم پسندانه است که به وسیله آن، فکر، حرکت و اقدام جهادی در راه خدا و برای بندگان خدا تبیین می شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآورشد:در شرایط کنونی تهدیدهای سخت دشمن به سمت نرم و نیمه سخت تغییر کرده و در این شیوه دانشگاه و دانشجویان مورد هدف دشمن قرار گرفته‌اند.
 وی گفت: کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران امروز از لحاظ سخت افزاری مشکل خاصی ندارد به همین دلیل دشمن سمت تهدیدهای خود را به سمت نیمه سخت و نرم متمرکز کرده است.

رزمجو ادامه داد: به همین دلیل قشر دانشجو به لحاظ اثر بخش بودن بنا به مقتضیات زمان، همواره یکی از هدف‌های تهدیدهای نرم جبهه دشمنان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

رزمجو اضافه کرد: امید دشمن در برهه کنونی به قدرتهایی در درون انقلاب اسلامی بسته شده است که اثربخشی بالایی دارند که قشر دانشجو یکی از این قدرتهای تأثیرگذار در جامعه است.

این مقام مسئول یادآور شد: دانشجو در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، عرصه های ابتکار، نوآوری، خلاقیت، ایثار، فداکاری، شهید و شهادت، بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی در همه سیاسی، اجتماعی  فرهنگی و دفاعی به خوبی نقش آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: میزان اثربخشی گروههای جهادی در عرصه های مختلف با توجه به توانمندیها و قابلیتهایی که از خود بروز می دهند مشخص می شود و ما همواره شاهد وجود گروههای جهادی زنده، سرحال، با نشاط، پویا و با انگیزه با روحیه جهادی و اقدام انقلابی در استان بوشهر هستیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: گروههای جهادی بسیج دانشجویی قابل مقایسه با هیچ مجموعه دیگری نیستند چرا که اعضای این گروهها در بهترین سن از زندگی خود مشغول خدمت در این عرصه هستند.

سرهنگ ذوالفقار عباسی فر اظهارداشت: ما در اقشار مختلف بسیج به دنبال ارائه مبانی، محتوا و چهارچوبهای لازم کار جهادی هستیم و این موضوع در بسیج دانشجویی که اعضای این قشر همواره آرمان‌گرا، مطالبه‌گر، اهل تحقیق، پژوهش و گفتمان نو است اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: شما جهادگران بسیج دانشجویی در دانشگاه قرار دارید و جامعه از دانشگاه انتظاراتی دارد چرا که نخبگان، اساتید و تحولات جامعه امروزی در دانشگاه حضور دارند به همین علت نیاز است که بیش از پیش در این عرصه تلاش کنید.

عباسی فر یادآورشد: در استان بوشهر بیش از ۷۳۰ گروه جهادی فعال هستند.

برچسب‌ها بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی گروههای جهادی بسیج دانشجویی انقلاب اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر یکشنبه در جلسه‌ای که با حضور تعدادی از مدیران کل استان در فرمانداری شهرستان آستارا برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان آستارا با توجه به اینکه این شهرستان مهم‌ترین پل راهبردی ایران با کشور جمهوری آذربایجان، دروازه ورود به قفقاز و اروپا، یکی از مرزهای مهم و استراتژیک ما و بزرگترین گمرک زمینی شمال کشور است سبب می‌شود که شهرستان آستارا برای استان گیلان یکی از شهرستان‌های ویژه و استراتژیک قلمداد شود.

فکور با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان گفت: بارانداز ریلی، پروژه پایانه مرزی، بزرگراه آستارا-آستارا، پروژه ترمینال غلات، چهار بانده کردن مسیر آستارا به اردبیل جزو پروژه‌هایی که خاص شهرستان و استان و حتی ملی است که اتمام این طرح دغدغه همه مسؤولان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان افزود: اثربخشی این پروژه‌ها برای کل کشور است لذا نگاه ما نیز در خصوص این پروژه‌ها باید نگاه ملی باشد و مسؤولان باید دغدغه این پروژه‌ها را داشته باشند.

فکور با اشاره به نامگذاری شعار سال اضافه کرد: جهش تولید فقط در حوزه تولید کارگاه‌های اقتصادی نیست و اصولاً زیر ساخت این جهش تولید را باید در حوزه عمرانی دنبال کرد.

وی ادامه داد: اگر پایانه مرزی درست شود و بتواند به درستی خدمات دهد ما در حوزه اقتصادی و در بخش ترانزیت کالا بهتر می‌توانیم کار کنیم اگر ما مسیرهای دسترسی زیرساخت‌ها را بخواهیم به درستی انجام دهیم آن وقت است که مسیر تولید مهیا می‌شود و جهش صورت می‌گیرد؛ ما هم باید در حوزه خودمان این جهش را ایجاد کنیم باید با زمانبندی پیگیر پروژه‌ها باشیم و زمینه جهش تولید را فراهم کنیم.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد

فکور با بیان اینکه تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد افزود: ما باید کار را از حالت طبیعی خارج کنیم جهش تولید با کار طبیعی انجام دادن و روزمرگی محقق نمی‌شود؛ ما با تغییر نگاه و روش کارمان باید نگاه انقلابی و کار جهادی داشته و پیگیر کارها باشیم، باید موانع را شناسایی کرده و برای رفع موانع از همه ابزارها استفاده بکنیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم نباید متوقف شود بلکه باید سرعت و شتاب بیشتری بگیرد، افزود: کارها باید انجام بگیرد، مسؤولین باید پیگیر باشند، اگر در استان قابل حل نبود از ظرفیت ملی استفاده کنند.

فکور با اشاره به تورم به عنوان مهم‌ترین مشکل کشور گفت: برای حل مشکلاتی همچون تورم، بحث معیشت، تولید ثروت، افزایش اعتبار و قدرت پول ملی باید به سمتی برویم که حضرت آقا اشاره می‌کند و آن جهش تولید با مشارکت مردم است و این میسر نخواهد شد مگر اینکه ما در بحث تولید بتوانیم به نقطه ایده آل و مطلوب برسیم و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید حرکت و تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی استانداری گیلان تاکید کرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی در بحث پروژه‌ها در بحث عمرانی مسأله مصالح است که دستگاه‌های متولی برای حل این دغدغه باید کمک کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید بر پیگیری پروژه‌ها توسط مدیران دستگاه‌ها تصریح کرد: فقط صرف نامه زدن نباشد، پیگیر کار باشید فکر کنید کار شخصی خودتان را انجام می‌دهید.

کمبود زمین برای ساخت مسکن در استان گیلان

وی با اشاره به کمبود زمین برای ساخت مسکن در استان گفت: در بحث مسکن در استان با توجه به اینکه محدودیت زمین را داریم نسبت به دیگر استان‌ها متفاوت هستیم و این یک واقعیت است که در این راستا با هماهنگی‌های صورت گرفته جاهایی که ما مشکل تأمین زمین از منابع ملی و دولتی داریم بحث خرید زمین از اشخاص هم پیشنهاد شده و مجوز آن صادر شده است.

معاون استانداری گیلان به به پروژه نیمه کاره مسکن مهر و مسکن ملی در آستارا اشاره کرد و گفت: مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم و یکی از شعارهای محوری دولت است، چرا مسکن مهر آستارا که مردم سال‌ها است معطل آماده سازی آن هستند به خاطر مشکلات کوچک مثل رنگ آمیزی نیمه تمام بماند، باید هرچه سریع‌تر تکلیف ۳۰۰ واحد نیمه تمام مشخص و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به وضعیت مسکن روستایی استان گفت: الحمدلله در بحث تولید مسکن روستایی ۲۲۴۷۰۸ واحد جزو ابلاغیه سه ساله ما بود که الان ۲۱۸۵۲ واحد ساخته شده یعنی ۹۷ درصد انجام شده و پیشرفت خوبی را داشته اما در بحث مسکن مربوط به مددجویان پیشرفت ۵ یا ۱۰ درصدی شایسته نیست و این را دستگاه‌های متولی باید کمک کنند آورده‌هایشان را تکمیل کنند تا پروژه با سرعت به کار خود ادامه دهد.

کد خبر 6091226

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری