Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:10:47 GMT

کری شیری برای استقلالی ها و فرهاد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۱۲۹۶

کری شیری برای استقلالی ها و فرهاد

حامد شیری مدافع تیم فوتبال نساجی گفت: مطمئنا استقلال مقابل ما برای برد به زمین می‌آید ولی ما در این هفته‌ها نشان دادیم تیمی نیستیم که راحت امتیاز از دست بدهیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد شیری در گفت‌وگویی، در خصوص عملکرد تیم نساجی در چهار بازی اخیر و کسب ۸ امتیاز اظهار داشت:

ما در این هفته‌ها هم بازی‌های خوبی انجام دادیم و هم نتایج خوبی کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب این ۸ امتیار به دلیل این بود که با تمام وجودمان به میدان رفتیم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

حامد شیری با اشاره به بازی‌های سخت نساجی در هفته‌های پیش‌رو گفت:

تا پایان لیگ شش بازی داریم که پنج مسابقه با تیم‌های بالاتر از خودمان است. قطعاً این بازی‌ها برای ما سخت محسوب می‌شود، اما در این هفته‌ها نشان داده‌ایم برای امتیاز گرفتن ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

حامد شیری کاپیتان نساجی درخصوص دیدار این تیم مقابل استقلال در روز پنج‌شنبه عنوان کرد:

استقلال تا قبل از بازی با نفت چند هفته برد به دست نیاورده بود ولی با پیروزی در روز گذشته توانستند به کسب سهمیه امیدوار شوند. مطمئنا آنها برای برد می‌آیند ولی ما هم نشان دادیم تیمی نیستیم که راحت امتیاز از دست بدهیم.

شیری در خصوص حضور اسکوچیچ در تمرین روز گذشته نساجی و اینکه آیا بازیکنی از این تیم را لایق حضور در تیم ملی می‌داند یا خیر گفت:

ما جوان‌های خوبی داریم که شاید امسال نتوانند به تیم ملی کمک کنند اما مطمئن باشید یکی دو سال دیگر این نفرات از مهره‌های کلیدی تیم ملی خواهند بود. حضور کادرفنی تیم ملی در تمرینات تیم‌ها قطعا به بازیکنان این انگیزه را می‌دهد که آنها تلاشی دوچندان داشته باشند. این موضوع قابل توجه است و امیدوارم برای همه تیم‌ها اتفاق بیفتد و ادامه‌دار باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال حامد شیری مدافع تیم فوتبال نساجی حامد شیری هفته ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی در قائمشهر میزبان پرسپولیس است. سرخ‌های تهرانی و مازندرانی شرایط حساسی برای قهرمانی و بقا دارند و سه امتیاز این مسابقه برای‌شان اهمیت بسیار زیادی دارد.

نساجی در این بازی با لباس قرمز رنگ به میدان می‌رود و پرسپولیس نیز یکدست مشکی‌پوش خواهد بود.

نکته جالب اینکه پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام در ورزشگاه وطنی با برتری چهار بر صفر مقابل نساجی قهرمان شده بود. پرسپولیسی‌ها در آن بازی سفیدپوش بودند ولی این فصل در وطنی مشکی به تن خواهند کرد.

منبع: خبر آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • اعلام داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر/ بنیادی فر و ناظمی داوران سرخابی ها شدند
  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر