Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات، ۱۲ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش آتش نشانان همدانی در روز گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۱۳ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۲۰ مورد منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی با بیان اینکه ۱۸ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: یکی از اموری که به صورت جدی مورد توجه سازمان قرار دارد ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است به نحوی که مردم بتوانند هم از لحاظ روانی خود و دیگران را با کنترل سطح استرس مدیریت کنند و هم بتوانند تا هنگام رسیدن نیروهای امدادی اقدامات اولیه امدادی را انجام دهند.

محمدرضا بیاناتی افزود: تماسهای برقرار شده با سامانه ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۵ تماس اشتباه بوده و متأسفانه ۳۳۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت ۱۲ مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در منوچهری، حریق مخروبه در میدان مفتح، حریق خودرو در بلوار علاقبندیان، حریق انبار در محله چمن چوپانها، حریق ضایعات در دیزج و ۷ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی درسعیدیه، بلوار ارم، بلوار ارتش، شهرک بهشتی، میدان باباطاهر، بلوار صیاد شیرازی و ۱۸ متری ابوذر بوده است.

وی گفت: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات نیز شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهر ماشین و بلوار کاشانی، نجات حیوانات در شهرک مدنی، ۲ مورد مهار حیوانات در خیابان آرام شرقی و چهارراه نظری، امداد و نجات در حادثه سقوط در رودخانه در شهرک فرهنگیان و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل به صدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در خیابان شریعتی صورت گرفت، عنوان کرد: تعداد ۵ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد