Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بسته خبری از گوشه و کنار استان خراسان جنوبی گردآوری شده و در اختیار مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، از گوشه و کنار استان خراسان جنوبی اخبار متعددی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و شهری به چشم می‌خورد که بخشی از آن‌ها به شرح زیر است:

بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی در استان مربوط به شهرستان خوسف است

فرماندار شهرستان خوسف در شورای اداری شهرستان خوسف که به مناسبت سالروز تشکیل شورای نگهبان با حضور رئیس دفتر هیئت بازرسی و نظارت شورای نگهبان در استان برگزار شد گفت: این شهرستان به دلیل نزدیکی به مرکز استان از نظر اعتباری کمتر دیده شده و اعتبارات لازم جهت رفع بسیاری از مشکلات زیرساختی تخصیص پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شفیعی، خوسف را به عنوان سومین شهرستان وسیع استان با گستردگی و پراکندی زیادی عنوان کرد و افزود: این پراکندگی تامین زیرساختها را برای دستگاه های اجرایی با این اعتبارات سخت کرده و با تلاش سعی کرده‌ایم از همه ظرفیت‌ها جهت رفع مشکلات شهرستان قدم برداریم.

وی با توصیه به مسئولین زمان خدمت به مردم را غینمت برشمرد و بیان کرد: نباید با عملکرد خود در مقابل مردم و خدا شرمنده باشیم.

فرماندار خوسف اظهار داشت: اشتغال اولویت دستگاه‌های اجرایی است و در این راستا هم با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی درصدد رفع مشکلات اشتغال در شهرستان بوده‌ایم که طی سالهای اخیر جهت جذب اعتبارات و ایجاد چرخه تولید سرمایه گذاری‌های بسیار خوبی در شهرستان رخ داده است.

از گوشه و کنار خراسان جنوبی| پرداخت زکات در استان 100 درصد افزایش یافتاز گوشه و کنار خراسان جنوبی| از توزیع ماسک ارزان قیمت در استان تا پلمب 6 نانوایی در بیرجنداز گوشه و کنار خراسان جنوبی| لاشه 45 قطعه پرنده وحشی در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد

شفیعی تصریح کرد: بیشترین سرمایه گذاری خارجی در استان در خوسف صورت پذیرفته و کارخانه‌های بسیار بزرگی شروع به کار کرده و یا در آینده نزدیک شروع به کار خواهند کرد.

آزمون جبرانی مرحله دوم نظام رتبه‌بندی معلمان 8 مرداد برگزار می‌شود

‌مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به اطلاعیه مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، اجرای آزمون جبرانی مرحله دوم نظام رتبه بندی معلمان چهارشنبه8 مرداد ماه سال جاری از طریق سامانه ltms برگزار می‌شود.

محمد علی واقعی با بیان اینکه زمان بندی آزمون برای گروه‌های مختلف متعاقبا از طریق سامانه ltms اعلام خواهد شد افزود: تاکید می‌شود آزمون فقط از طریق گوشی همراه برگزار خواهد شد.

واقعی ادامه داد: واجدین شرایط بعد از تکمیل فرم‌های مربوط و تایید مقام مسئول در سامانه ltms می‌توانند نسبت به دریافت محتوا از طریق ایکن ورود به کلاس اقدام کنند.

اعطای پنجاه قطعه زمین رایگان به کمیته امداد و بهزیستی فردوس 

‌بنیاد مستضعفان در راستای تامین زمین برای محرومین در فردوس با اعطای پنجاه قطعه زمین رایگان به ادارات کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان موافقت کرد.

جلسه شورای اسلامی شهر فردوس صبح امروز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان ‌‌استان خراسان جنوبی، مدیریت و معاونین آموزش و پرورش شهرستان فردوس و روسای ادارات راه و شهرسازی و کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان در سالن جلسات شورای اسلامی شهر فردوس برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه درخواست‌ها توسط ریاست و اعضای شورا و بررسی پیشنهادات انجام شده در رابطه با احداث مدرسه جدید در منطقه جوادالائمه و کمک به احداث خانه محله در منطقه جوادالائمه و مشارکت بنیاد مستضعفان در راستای تامین زمین برای محرومین در شهرستان فردوس با اعطای پنجاه قطعه زمین به صورت رایگان به ادارات کمیته امداد و بهزیستی فردوس جهت احداث مسکن برای مددجویان تحت پوشش این دو نهاد موافقت شد.

همچنین مقرر شد پیگیری‌های لازم برای جذب کمک‌های بنیاد علوی از طریق تهران با هماهنگی استان صورت گیرد و مباحث مربوط به محرومیت‌زدایی و جذب کمک‌های بنیاد علوی در زمینه کمک به مناطق محروم فردوس از طریق ملاقات با مدیرعامل بنیاد علوی در تهران پیگیری شود.

افزایش 60 هکتار به مجموعه گلخانه‌ای شهرستان نهبندان

فرماندار نهبندان با اشاره به ساخت هزار هکتار گلخانه در خراسان جنوبی گفت: با اجرای این طرح 60 هکتار به مجموعه گلخانه‌ای شهرستان نهبندان اضافه می‌شود.

بیکی اظهار داشت: نهضت گلخانه‌ای در سطح خراسان جنوبی، ماموریت بسیار مهمی است که از سوی استاندار به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به ساخت هزار هکتار گلخانه در خراسان جنوبی افزود: ایجاد زیرساخت‌های مجتمع‌های دامپروری و کشاورزی ماموریت مهم جهاد کشاوری است، بنابراین شرایط باید برای ایجاد این سرمایه گذاری فراهم باشد.

 1137 زندانی استان از مرخصی بهره‌مند شدند

یک هزار و 137نفر از زندانیان خراسان جنوبی، در دو گذشته با بخشنامه جدید قوه قضائیه به مرخصی یک ماهه اعزام شدند.

مدیرکل زندان‌های استان گفت: پیش بینی می‌شود این رقم تا هفته‌های آینده به یک هزار و 600نفر نیز برسد.

علی هاشمی افزود: در بخشنامه قبلی قوه قضائیه مبنی بر مرخصی به زندانیان بیش از 2 هزار نفر از زندانیان از مرخصی استفاده کردند.

وی با اشاره به توجه ویژه به طرح فاصله گذاری اجتماعی در زندان‌های استان گفت: برای زندانیان ورودی، ساز و کاری در نظر گرفته شده است تا پس از اطمینان کامل از سلامت آنها وارد اندرزگاه شوند.

انتهای پیام/ 252/ ز

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار خراسان جنوبی| ۱۰ هزار جامانده از سهام عدالت در خراسان جنوبی شناسایی شد از گوشه و کنار خراسان جنوبی|تولیدات عشایر خراسان جنوبی ۲۰ درصد افزایش یافت از گوشه و کنار خراسان جنوبی| بستری بیماران کرونا در استان ۵ برابر افزایش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار خراسان جنوبی| ۱۰ هزار جامانده از سهام عدالت در خراسان جنوبی شناسایی شد از گوشه و کنار خراسان جنوبی|تولیدات عشایر خراسان جنوبی ۲۰ درصد افزایش یافت از گوشه و کنار خراسان جنوبی| بستری بیماران کرونا در استان ۵ برابر افزایش یافت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۲ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ دستگیری جاعل "مهر و اسناد رسمی" دفتر مقام معظم رهبری / متهم خودش را بازرس ویژه دفتر معرفی می‌کرد ۵ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۶ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۷ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم ۸ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد سیر صعودی کرونا در گیلان/ افزایش ۲۰۰ درصدی تعداد مبتلایان/ همه افراد در معرض ابتلا هستند معاون رئیس‌جمهور: شرکت‌های خسارت‌دیده از کرونا حمایت می‌شوند هشدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به تلاش ستون پنجم دشمن برای نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز ‌ مهمترین اخبار تسنیم الکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود روحانی خبر داد: تصمیم ایران و عراق برای ارتقای روابط تجاری به ۲۰ میلیارد دلار سفیر اسبق ایران در چین: فضاسازی درباره توافق ایران و چین بخاطر شکست سیاست تحریم است بذرپاش و فروزنده گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات شدند شهادت چند ایرانی در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به دمشق صحت ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه و کنار خراسان جنوبی کمیته امداد و بهزیستی خراسان جنوبی سرمایه گذاری افزایش یافت گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز شده‌اند، اما همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه‌ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده‌ها خالی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ محمدعلی آخوندی امروز جمعه 7 اردیبهشت گفت: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی از روز پنجشنبه تا پایان امروز جمعه 7 اردیبهشت هشدار سطح نارنجی صادر کرده، اما این هشدار بیشتر جنبه احتیاطی دارد و در ادامه روند بارندگی‌های روز گذشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به بارش های پراکنده‌ در شهرستان‌های خوسف، طبس، نهبندان و سربیشه، افزود: بارندگی‌های شدیدی هم به صورت موردی و در مناطق کوهستانی خواهیم داشت.

وی گفت: در حال حاضر هیچ محور مواصلاتی مسدودی به دلیل سیلاب های روز گذشته نداریم، اما این محورها همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده ها خالی شده است.

خسارت کامل به 20 قنات در زیرکوه

آخوندی با اشاره به خسارت سیلاب روز گذشته در خراسان جنوبی، افزود: تیم برآورد خسارت ها ورود جدی به آسیب های زیرکوه داشته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری  خراسان جنوبی  گفت: در شهرستان زیرکوه خسارت کامل به 20 قنات گزارش شده است.

وی از تلف شدن 300 راس دام در سیلاب روز گذشته شهرستان زیرکوه هم خبر داد و افزود: چندین خانه و آغل و قدیمی تخریب شده است، اما این آمار دقیق نیست و باید سیلاب فروکش کند تا تیم های برآورد خسارت، گزارش دقیقی داشته باشند.

خوسف هم خسارت‌های زیادی دیده است

آخوندی در ادامه از خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی، پل ها و آبنماهای شهرستان خوسف هم خبر داد.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس