Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@17:46:45 GMT

دلیل محرویت خلیل‌زاده چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۱۵۸۶

دلیل محرویت خلیل‌زاده چه بود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی خواجوند در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص محرومیت شجاع خلیل‌زاده از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: چند ماه قبل کمیته انضباطی در دادنامه‌ای که صادر کرد، یک جلسه محرومیت تعلیقی برای شجاع خلیل‌زاده در نظر گرفت. سپس در بازی با تراکتور اتفاقاتی رخ داد که باعث شد شجاع به جزای نقدی محکوم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محکومیت باعث شد تا محرومیت تعلیقی شجاع هم قطعیت پیدا کند. با تائید حکم جزای نقدی بازی با تراکتور در کمیته استیناف، مجازات تعلیقی هم قابلیت اجرا پیدا کرد.

وی ادامه داد: بنابرین با اجرایی شدن مجازات تعلیقی، شجاع برای بازی بعدی محروم است. این در حالی است که اعتراض باشگاه پرسپولیس هم توسط این کمیته رد شد.

104 / 351 شجاع خلیل زاده محرومیت شجاع خلیل زاده پرسپولیس لیگ برتر مهدی خواجوند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده محرومیت شجاع خلیل زاده پرسپولیس لیگ برتر مهدی خواجوند شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند