Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس گفت: تامین آب شرب و تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالا از اولویت‌های استان برای توزیع اعتبارات است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عنایت‌الله رحیمی عصر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با بیان اینکه اعتبارات استان فارس برابر قانون بودجه و تبصره‌های قانونی بودجه باید توزیع شود، اظهار داشت: آب شرب و تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالا از اولویت‌های استان برای توزیع اعتبارات است که باید به آن توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که دولت به جد بر روی آن تاکید دارد واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس با واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام باید سهم یارانه 71 میلیارد تومانی فارس که در قالب تبصره 19 ابلاغ شده را به صورت کامل جذب کنند و در کنار این موضوع باید پیگیر جذب اعتبارات ملی نیز باشند.

استاندار فارس افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی نیاز به طرح الحاقی برای توجیه اقتصادی آن طرح داشته باشند استانداری از آن طرح حمایت می‌کند.

وی با اشاره به تخصیص بیش از 2300 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا در استان فارس عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و اصناف باید برای جذب این تسهیلات تلاش کنند.

رحیمی با تاکید بر استفاده از فرصت‌های بازارهای سرمایه و بورس، گفت: دستگاه‌های اجرایی راهکارهای خود را برای جذب بازار سرمایه در استان فارس ارائه کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی فارس از فرصت باقی‌مانده برای استفاده از اعتبارات اسناد خزانه بهره‌ گیرند، خاطرنشان کرد: زمانی که اعتبارای در قالب اسناد خزانه یا نقدی به دستگاه‌های اجرایی اختصاص می‌یابد هر چه سریعتر آن را جذب کنند بهتر است زیرا هر چه زمان بگذرد با توجه به تورم، تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها با هزینه بیشتری انجام می‌شود.

رتبه پنجم گلستان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی/ پرونده‌ واحدهای متقاضی تعیین تکلیف شود6 پروژه نیمه تمام آذربایجان‌غربی با حضور معاون رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفتگیلان| 209 پروژه نیمه‌تمام با 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

71 میلیارد تومان یارانه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فارس اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه اعتبارات ابلاغ شده استان فارس 700 میلیارد تومان است که دولت به موجب قانون بودجه 10 درصد آن را به استان ابلاغ نکرده است، اظهار داشت: این 10 درصد که 71 میلیارد تومان است در قالب تبصره 19 به استان‌ها ابلاغ شده و در واقع برای تشویق دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

حسن نوروزی با بیان اینکه تا حداکثر 30 درصد اعتبارات پروژه های نیمه‌تمام توسط اعتبارات تبصره 19 قابل پرداخت است، افزود:  استملاک زمین (صرفا برای پروژه‌های جدید)، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به روش پرداخت یارانه سود تسهیلات و تسهیلات تلفیقی، تامین بخشی از هزینه‌های سرمایه در دوران احداث یا توسعه از موارد استفاده از  اعتبارات تبصره 19 است.

وی خاطرنشان کرد: با مکاتبه‌ای که با دستگاه‌های اجرایی برای معرفی پروژه‌های قابل واگذاری انجام شده است 33 پروژه با اعتبار 71 میلیارد و 400 میلیون تومان برای استفاده از تبصره 19 شناسایی شده است.

انتهای پیام/422/ ز

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... وزیر ورزش و جوانان: ۱۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سال آخر دولت به بهره‌برداری می‌رسد اتمام پروژه نیمه‌ تمام بن ـ بروجن به رونق اقتصادی کمک می‌کند ۱۲۶۰ پروژه نیمه‌تمام در استان گلستان وجود دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر ورزش و جوانان: ۱۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سال آخر دولت به بهره‌برداری می‌رسد اتمام پروژه نیمه‌ تمام بن ـ بروجن به رونق اقتصادی کمک می‌کند ۱۲۶۰ پروژه نیمه‌تمام در استان گلستان وجود دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۳ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۴ دستگیری جاعل "مهر و اسناد رسمی" دفتر مقام معظم رهبری / متهم خودش را بازرس ویژه دفتر معرفی می‌کرد ۵ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۶ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۷ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم ۸ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد رقص کرونا در عروسی‌ها/ آمار فوتی‌ها همچنان رو به افزایش/ خراسان‌جنوبی به وضعیت هشدار رسید سیر صعودی کرونا در گیلان/ افزایش ۲۰۰ درصدی تعداد مبتلایان/ همه افراد در معرض ابتلا هستند معاون رئیس‌جمهور: شرکت‌های خسارت‌دیده از کرونا حمایت می‌شوند مهمترین اخبار تسنیم الکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود استعفای دسته جمعی در گعده اصلاح‌طلبان تندرو/ انشقاق بزرگ در حزب اتحاد روحانی خبر داد: تصمیم ایران و عراق برای ارتقای روابط تجاری به ۲۰ میلیارد دلار سفیر اسبق ایران در چین: فضاسازی درباره توافق ایران و چین بخاطر شکست سیاست تحریم است بذرپاش و فروزنده گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه های نیمه تمام دستگاه های اجرایی پروژه نیمه تمام میلیارد تومان استان فارس پروژه ها تبصره 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

استاندار قم گفت: ابراهیم رییسی رییس جمهور، روز بیستم اردیبهشت ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد آقامیری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری در سالن کرامت استانداری، ادامه داد: در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر دور نخست طی سفر دوم ریاست‌جمهوری دنبال خواهد شد، افزود: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیکی به فصل گرم سال، اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد