Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، منابع تونسی از درگیری فیزیکی دو نماینده در پارلمان این کشور که بر اثر آن هر دو این نمایندگان راهی بیمارستان شدند، خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ در درگیری فیزیکی دو نماینده از فراکسیون‌های جنبش اسلامی «النهضه» و حزب سکولار «قانون اساسی آزاد»، هر دو دچار چندین شکستگی شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه امروز پارلمان تونس از همان ابتدا با تنش شدید و کشمکش میان اعضای دو فراکسیون مذکور همراه بود چرا که نمایندگان حزب قانون اساسی آزاد همچنان به تحصن خود در داخل صحن علنی پارلمان و جلوگیری از برگزاری جلسات و انجام دیگر فعالیت‌های آن ادامه می‌دهند.

به گفته منابع پارلمانی، در جریان زد و خورد میان نمایندگان پارلمان تونس، «سید الفرجانی»، نماینده جنبش النهضه و «مجدی بوذینه»، نماینده حزب قانون اساسی آزاد با یکدیگر درگیر شدند و در نتیجه آن نیز، شانه نماینده اسلام گرا در رفت و نماینده سکولار نیز دچار شکستگی از ناحیه ساق پا شد.

در همین راستا نیز، «ناجی الجراحی»، نماینده حزب قانون اساسی آزاد در پارلمان تونس تاکید کرد که الفرجانی با صندلی به ساق پای بوذینه زده و نمایندگان جنبش النهضه نیز به نمایندگان نماینده حزب قانون اساسی آزاد را پس از حضور در جایگاه هیئت رئیسه ناسزا گفتند، ادعایی که «عبیر موسی»، رئیس این حزب نیز آن را تأیید کرد.

در سوی مقابل، «یمینه الزغلامی»، نماینده جنبش النهضه به رهبری «راشد الغنوشی»، رئیس کنونی پارلمان تونس، چنین اتهاماتی را تکذیب کرده با این حال از انتقال فوری الفرجانی و بوذینه به بیمارستان و انتظار دریافت گزارش‌های پزشکی در رابطه با وضعیت آنها خبر داد.

صفحه رسمی الفرجانی در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز به نوبه خود اعلام کرد که وی مورد حمله شدید «باندهای فاشیست» (در اشاره به نمایندگان نماینده حزب قانون اساسی آزاد) قرار گرفته و به سرعت به بیمارستان انتقال یافته است.

صفحه مذکور همچنین تاکید کرده که این نماینده پارلمان تونس از آثار شکنجه خود در دوره رژیم «زین العابدین بن علی»، دیکتاتور سابق این کشور و درد و زخم‌های همیشگی در ناحیه پشت و استخوان رنج می‌برد جایی که در نتیجه شکنجه وحشیانه در آن دوران، برای مدتی نمی توانسته از جای خود بلند شود.

کد خبر 4979940

منبع: مهر

کلیدواژه: تونس درگیری پارلمان تونس ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا عربستان سعودی سوریه ایران فلسطین دونالد ترامپ روسیه لبنان افغانستان امارات متحده عربی ترکیه پارلمان تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد