Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با حضور ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با حضور حمیدرضا خالدی ریاست دانشگاه، حجت‌الاسلام قوامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران شمال، حمید بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی و سایر مسئولان دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمیدرضا خالدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به نقش بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و افزود: انتظار از بسیج دانشجویی این است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری، بیش از پیش در حوزه نقش‌آفرینی تخصصی دانشجویان فعالیت کند.



وی افزود: از زحمات شکوری در طول یک‌سال گذشته که مسئولیت بسیج دانشجویی واحد را برعهده داشت، تشکر می‌کنم و برای مسئول جدید آرزوی موفقیت دارم.

همچنین حجت‌‌الاسلام قوامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ضمن آرزوی موفقیت برای امیر محمدی، مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد اعلام آمادگی خود را در برای همراهی مجموعه نهاد رهبری با بسیج دانشجویی اعلام کرد و هم‌افزایی مجموعه‌ها و تشکل‌های فرهنگی دانشجویی را لازمه رسیدن و گام برداشتن در جهت خواسته‌های مقام معظم رهبری دانست.



حمید بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ نیز ضمن تشکر از شکوری مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد تهران شمال، به سند تحول بسیج دانشجویی و تأکید مقام معظم رهبری به ادامه یافتن این مسیر اشاره و از وظایف بسیج دانشجویی به توان شناخت مسائل کشور و پاسخ به آن تأکید کرد.



وی افزود: بسیج دانشجویی در نهاد علم ایجاد شده و مطالبه گری در عرصه علمی از وظایف این نهاد است. از زحمات شکوری تشکر می‌کنم و برای محمدی مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد تهران شمال آرزوی موفقیت دارم.

همچنین صادق شکوری، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ضمن اشاره به حرکت بسیج دانشجویی در مسیر نقش‌آفرینی تخصصی دانشجویان بر لزوم تندتر شدن حرکت مجموعه دانشگاهی در مسیر تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری از دانشجویان و اساتید تأکید کرد و همچنین از خواهران و برادران بسیجی که در طول یک‌سال گذشته در مجموعه‌ بسیج دانشجویی فعالیت کردند، تشکر کرد.



امیر محمدی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال نیز ضمن تشکر از زحمات مسئول سابق بسیچ دانشجویی و با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره نقش دانشجو و بسیج دانشجویی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تربیت نیروی تراز انقلاب برای ایجاد تمدن‌سازی اسلامی گفت: بسیج دانشجویی واحد تهران شمال با در نظر گرفتن شاخصه‌ها و الگوبرداری از نیروهای ارزشی انقلاب از جمله سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ظرفیت دارد که نیروی انقلابی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی تربیت کند و این مجموعه باید در این راه گام بردارد و اثرگذار باشد.



در پایان این مراسم، از زحمات صادق شکوری مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد تهران شمال تقدیر و امیر محمدی به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال معارفه شد.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال امیر محمدی حمید بالایی بسیج دانشجویی واحد تهران شمال مسئول بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی مقام معظم رهبری مسئول سابق مسئول جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی