Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید دید رای این پرونده پرحرف و حدیث در بوته عدالت کمیته انضباطی و استیناف به کجا می‌رسد.

دیدار معوقه پارس جنوبی جم و استقلال درحالی از سوی سازمان لیگ اعلام برنامه شد که حالا با ارسال نامه محمد مهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال این پرونده پرحرف و حدیث وارد فاز تازه شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، درحالی که طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ دیدار معوقه پارس جنوبی و استقلال قرار است دوشنبه هفته آینده ششم مردادماه برگزار شود دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه ای به تاریخ  ۲۹ تیرماه به باشگاه پارس جنوبی فرصت یک هفته‌ای داده تا ضمن پرداخت هزینه دادرسی مستندات تجدید نظرخواهی دراین خصوص را اعلام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه درحالی به باشگاه پارس جنوبی ارسال شده که مدت یک هفته فرصت دارند ضمن پرداخت هزینه تجدید نظرخواهی مستندات شان را در قالب لایحه دفاعیه به کمیته انضباطی تحویل دهند.

 

​سهیل مهدی پیش از این اعلام کرده بود درصورت اعلام رای کمیته استیناف این دیدار از جدول بازی‌ها خارج خواهد شد.این در شرایطی است که آخرین روز مهلت باشگاه پارس جنوبی رو پنجم مرداد یعنی یک روز قبل از دیدار با استقلال است و نکته جالب اینجاست که درآن تاریخ تیم استقلال در جم اسکان پیدا کرده و  آماده مسابقه است و با این شرایط به نظر حکم استیناف تحت تاثیر زمان برگزاری این مسابقه است.

حال باید دید رای این پرونده پرحرف و حدیث در بوته عدالت کمیته انضباطی و استیناف به کجا می‌رسد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها

علی باستین روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز تفاهم نامه ۵ جانبه بین استانداری بوشهر، استانداری سمنان، پارک علم و فناوری خلیج فارس، پارک علم و فناوری سمنان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد که در زمینه تامین قطعات و تجهیزات صنایع پارس جنوبی همکاری شود.

وی افزود: ۵۰ درصد پتروشیمی‌های کشور در عسلویه قرار دارد و تامین قطعات و تجهیزات این صنایع، موجبات جلوگیری از خروج ارز از کشور شده و در ایجاد اشتغال پایدار نیز موثر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در سالی که به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده، استفاده از ظرفیت جوانان کشور در تولید به ویژه جوانانی که در شرکت‌های دانش بنیان عضو هستند، امری ارزشمند در تحقق عملی شعار سال است.

باستین در تشریح جزییات تفاهم نامه ۵ جانبه تصریح کرد: در این تفاهم نامه، مقرر شده که نسبت به راه اندازی و استقرار مرکز طراحی و تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: راه اندازی مرکز مهندسی معکوس تامین قطعات و تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از مفاد این تفاهم نامه است.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این مهم ضمن اینکه از خروج ارز جلوگیری می‌کند، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز خواهد داشت.

باستین از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواست در کمترین زمان ممکن نسبت به اختصاص فضای فیزیکی مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان ۲ استان بوشهر و سمنان اهتمام ورزد.

وی با بیان اینکه هر وقت به جوانان اعتماد کرده‌ایم، نتایج خوبی گرفته‌ایم افزود: امیدوارم در سال جاری بتوانیم از ظرفیت جوانان ۲ استان در توسعه صنعت بهره ببریم.

باستین ابراز داشت: دکتر صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان، پای کار است و با همکاری دو استان، شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر