Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدوی گفت: از آنجایی که امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری امام جواد علیه السلام و برپایی سفره نذری نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با جلب کمک های مومنانه به نیازمندان کمک کرده و از نیروهای خدوم شهرداری تجلیل کنیم.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری امام جواد علیه السلام و برپایی سفره نذری نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با جلب کمک های مومنانه به نیازمندان کمک کرده و از نیروهای خدوم شهرداری تجلیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد افزود: به همین منظور با مشارکت اعضای کانون و همکاری موسسه خیریه نسیم مهربانی و گروه جهادی فدائیان عدالت تعداد ۳۰ عدد کارت هدیه به ۳۰ نفر از نیروهای زحمتکش و خدوم شهرداری اعطا شد.

وی بیان کرد: همچنین قرار است امشب هم زمان با شام شهادت امام جواد علیه السلام یکهزار پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند ۳ روستا و در سطح شهر عنبرآباد توزیع کنیم.

مهدوی ادامه داد: تعدادی از پرس های غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب توزیع می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد ابراز کرد: علاوه بر این ۲ راس گوسفند نذری نیز قربانی شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شوند.

وی اظهار کرد: این اقدامات در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی و با تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام و به ویژه امام جواد علیه السلام انجام می شود و ان شاءالله فعالیت های جهادی و کمک های مومنانه تا پایان کرونا همچنان ادامه دارد.

مهدوی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام بیان کرامات و فضائل آن حضرت و تبیین شخصیت و جایگاه والای این امام همام بود که در گروه مجازی کانون مطالبی با همین مضمون به اشتراک گذاشته شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد در خاتمه بیان کرد: این برنامه نیز در راستای ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و آشنایی بیشتر قشر جوان با سبک زندگی و سیره امام جواد علیه السلام اجرا شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی شهادت امام جواد علیه السلام امام جواد علیه السلام کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت

شهرک چوبی امامزاده ابراهیم علیه السلام شفت به شکل مهیبی طعمه حریق شد. شهرک چوبی امام‌زاده ابراهیم علیه السلام شفت بامداد امروز به شکل مهیبی طعمه حریق شد و بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی، اقامتی و تجاری در آتش سوخت.

مهدی نقدی فرماندار شفت در گفتگو با فارس از اطفای حریق و ادامه تلاش‌ها برای خاموشی کامل شهرک خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در این شهرک طعمه حریق شده است. به گفته وی، واحد‌های اقامتی، تجاری و ... نیز طعمه حریق شده‌اند و برآورد‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد.

به گفته رئیس شورای تأمین شهرستان شفت، ارزیابی اولیه دلیل آتش‌سوزی احتمالاً اتصال برق در یک واحد نانوایی بوده که فعالیت نداشته است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • (عکس) آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود