Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از افزایش ۱۰۰ درصدی کل مبلغ وام‌های دانشجویی در سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهندس بهروز رحیمی گفت: با توجه به ایجاد ردیف وام دستیاری در سال 99 که قبلاً وجود نداشته است و نیز افزایش 20 تا 30 درصدی سرانه سایر وام‌‌های صندوق، نرخ رشد مجموع وام‌‌های اعطایی صندوق به دانشجویان نسبت به میزان آن در سال گذشته 100 درصد افزایش خواهد داشت

وی با اشاره به افزایش 20 تا 30 درصدی مبلغ وام‌‌های دانشجویی در سال جدید، اظهار داشت: برخی از وام‌‌های ما با درصد کمتر و برخی نیز با درصد بیشتری افزایش یافته‌‌اند؛ اما به طور متوسط سرانه وام‌‌های دانشجویی حدود 25 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با تشریح جزئیات برخی از وام‌‌ها ادامه داد: به منظور تشویق امر مقدس ازدواج در بین جوانان، صندوق رفاه دانشجویان در سال 99 نسبت به افزایش 24 درصدی وام‌‌های ودیعه مسکن اقدام نموده است. همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا و کمک به دانشجویان، این صندوق در سال 99 نسبت به افزایش 57 درصدی وام تحصیلی اقدام کرده است. در مورد وام مسکن دانشجویی نیز با توجه به افزایش اجاره بهاء مسکن، صندوق در سال 99 میزان سرانه وام مسکن را 26 درصد افزایش داده است.

وی یادآور شد: ابلاغ وام دستیاری برای دانشجویان مقاطع دستیاری و دکتری پی اچ دی در 6 ماهه دوم سال 99 انجام خواهد شد.

هشدار وزارت بهداشت به مؤسسات آموزشی غیرمجاز در حوزه سلامتآموزش 6000 پرستار در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفتموافقت سازمان برنامه و بودجه با تأمین بودجه جذب 3000 نیروی انسانی در وزارت بهداشت

انتهای پیام/

 

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا وزارت بهداشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا وزارت بهداشت پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! ۲ مرگ ۳ عضو یک خانواده بر اثر غرق‌ شدن در رودخانه ۳ چگونه می‌توان سیارکها را از زمین دور کرد؟ ۴ چرا درخواست اعاده دادرسی ۳ اعدامی آبان ۹۸ توسط رئیس دیوانعالی پذیرفته شد؟ /تفاوت مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ آیین دادرسی ۵ حبس ۳ کارگر زیر خاک + تصاویر ۶ حمله داعش‌وار پیاده‌نظام دشمن به "تولد فرزند سوم یک نماینده مجلس" ۷ قتل ۲ فرزند توسط پدر ۸ ۵ توصیه امام جواد(ع) برای رسیدن به خیر دنیا و آخرت مهمترین اخبار اجتماعی روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! آمار فوتی‌‌های کرونا باز هم رکورد زد| فوت ۲۲۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته حمله داعش‌وار پیاده‌نظام دشمن به "تولد فرزند سوم یک نماینده مجلس" تشکیل "کمیسیون ویژه جمعیت" در مجلس به رای گذاشته می‌شود مهمترین اخبار تسنیم الکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود استعفای دسته جمعی در گعده اصلاح‌طلبان تندرو/ انشقاق بزرگ در حزب اتحاد روحانی خبر داد: تصمیم ایران و عراق برای ارتقای روابط تجاری به ۲۰ میلیارد دلار سفیر اسبق ایران در چین: فضاسازی درباره توافق ایران و چین بخاطر شکست سیاست تحریم است لاوروف: حفظ برجام هنوز هم امکان‌پذیر است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد درباره برگزاری پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی گفت: در این آزمون ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم هستند که در ۲۵ رشته تخصصی رقابت کردند.

وی با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون در نیمه دوم خرداد اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، تغییرات در برنامه دستیاری را موجب بهبود مشارکت خواند و تصریح کرد: امسال تغییراتی در برنامه دستیاری ایجاد کردیم تا موجب افزایش انگیزه در دستیاران شود که از مهمترین آن می‌توان به افزایش دستمزد دستیاران، کاهش شیفت های کاری اشاره کرد و اقدامات دیگری که در حال برنامه ریزی است.

باقری فرد افزود: امسال با مصوبه وزارت بهداشت، در بعضی از رشته های مورد نیاز کشور مانند جراحی قلب، جراحی قفسه صدری، جراحی کودکان افراد هم در مقطع تخصص و هم فوق تخصص می توانند وارد رشته شوند. سال گذشته تعداد زیادی از صندلی های خالی با همین شیوه تکمیل شد و امسال نیز این اقدام صورت خواهد گرفت.

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران با بیش از ۱۲ هزار داوطلب برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد