Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@11:25:57 GMT

آیا چین از نوکیا و اریکسون انتقام می گیرد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۲۳۸۵


انگلیس هفته گذشته به اپراتورهای مخابرات دستور داد از پایان امسال تجهیزات شبکه ۵G را از شرکت هواوی خریداری نکنند و تمامی قطعات فعلی خریداری شده از این غول مخابراتی چینی را تا سال ۲۰۲۷ از شبکه های ۵G حذف کنند.

شرکتهای سازنده تجهیزات مخابراتی اریسکون سوئد و نوکیای فنلاند در میان شرکتهایی هستند که از کمپین آمریکا علیه هواوی سود می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش کرد وزارت بازرگانی چین در حال بررسی اعمال کنترلهای صادراتی است تا مانع از ارسال محصولات نوکیا و اریسکون که در چین تولید می شوند به سایر کشورها شود.

اگر کشورهای اروپایی بخواهند به شرکتهای چینی سخت بگیرند و آنها را از شبکه های ۵G خود محروم کنند، این انتقام جویی بدترین سناریوی ممکن خواهد بود که پکن استفاده خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، اتحادیه اروپا تاکنون ممنوعیت استفاده از محصولات هواوی را توصیه نکرده اما استانداردهای امنیتی دارد که کشورهای عضو این بلوک در هنگام ساخت شبکه های ۵G، برای استفاده از محصولات دارای ریسک بالا باید آنها را رعایت کنند./ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: چین نوکیا اریکسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف زنده حیوان ماقبل تاریخ (فیلم) گورکن عسل خوار قهرمان به تنهایی سه پلنگ را شکست داد ! (فیلم) طوطی کیا ، یکی از شگفت انگیز ترین پرنده بی رحم دنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • انتقام از شوروی
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد