Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی شیرخانی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان ایلام اظهار داشت: مشترکان و شهروندان باید اطلاع یابند این شرکت، برق را روزانه به صورت نقدی خریداری می کند و این خرید با توجه به متفاوت بودن شرکت ها در بازار بورس، انرژی یا برق به صورت نقدی صورت می گیرد.

وی افزود: خرید بر اساس نرخ واقعی و هزینه های پرداختی به نرخ روز است اما نظام و دولت با پوشش اختلاف بین نرخ واقعی و تکلیفی برق را به مردم ارایه می کند که بسیار متفاوت با قیمت تمام شده آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: در حال حاضر در استان روستای بی برق نداریم و این نشان از عدالت اجتماعی در ارایه خدمات دولت است.

شیرخانی با بیان اینکه عمده تجهیزات صنعت برق و هادی ها و فلزاتی مانند فولاد، چدن، آلومینیوم مس هستند، افزود: این تجهیزات بر اساس نرخ روز محاسبه می شوند و این امر باعث افزایش هزینه ها برای انجام‌فعالیت های برق در استان می شود.

وی با اشاره به وجود پدیده سرقت انرژی و تجهیزات گفت: کمتر شهروندی سرقت تجهیزات را سبب خاموشی برق تصور می کند اما مردم بدانند برخی از خاموشی برق بدلیل همین موضوع است.

شیرخانی با تاکید بر فرهنگ سازی در این خصوص گفت: شهروندان هوشیار باشند چنانچه دچار خاموشی برق شدند بلافاصله شبکه خود بررسی کنند و اگر افرادی غیر از پرسنل شرکت برق در حال ورود غیر قانونی به شبکه یا بررسی بودند، اطلاع رسانی کنند.

شیرخانی تصریح کرد: اعلام خاموشی برق توسط شهروندان به منزله هشدار است و می تواند از اتفاقات ناگوار جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: اگر برق بهینه مصرف شود تولید کنونی کشور کفاف پایداری رفاه عمومی را می دهد

مدیرعامل توزیع برق ایلام با بیان اینکه مدیریت مصرف دشوار ‌نیست، اظهار داشت: برخی تکنولوژی ها از جمله کولر گازی برای تامین سرمایش شهر ایلام ضروری نیست و بیشتر برای محیط هایی با دمای خاص و طراحی های خاص هستند و استفاده غیرضروری از آنها هم به سلامت و هم به اقتصاد آسیب می زند.

برچسب‌ها ایلام شركت توزيع نيروی برق ایلام برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام شركت توزيع نيروی برق ایلام برق ایلام شركت توزيع نيروی برق ایلام برق خاموشی برق برق ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان

               به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: در حال حاضر شهر‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستا‌های ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهرمند هستند. 

 او گفت: در حال حاضر هزار و ۶١٠ کیلومتر شبکه توزیع و ٧۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ١٠ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد. 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: ورود میلیون‌ها لیتر فاضلاب به رودخانه‌ها، دریا‌ها و منابع آب زیرزمینی باعث آلودگی شدید و خطرناک محیط زندگی انسان و سایر موجودات زنده می‌شود و بی‌تفاوتی در قبال دفع حجم بالایی از آلاینده‌ها، مردم را با خطرات بروز بیماری‌ها و اثرات ناخوشایندی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد