Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه ای خواستار انقلاب مردم فلسطینی ضد طرح الحاق کرانه باختری به مناطق اشغالی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در بیانیه جنبش حماس که در پایگاه اطلاع رسانی آن منتشر شده است، آمده است : دشمن ما ضعیف تر از لانه عنکبوت است و اگر همگی در یک صف واحد و منسجم برای مقاومت به پا خیزیم، قادر خواهیم بود این دشمن را از سرزمین و مقدساتمان بیرون برانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه آورده است : دشمن صهیونیستی و حامی آمریکایی آن و برخی اعراب توطئه گر آماده می شوند تا توطئه جدیدی از توطئه ها علیه فلسطین را علنی کنند، توطئه الحاق اراضی تا کرانه باختری و دره اردن سرزمین یهودی صهیونیستی شود که هیچ فلسطینی حقی برای وجود در آن نداشته باشد.

حماس در این بیانیه تاکید کرد این توطئه تکمیل توطئه غصب سرزمین فلسطین است که با نکبت(اشغال) سال 1948 آغاز شد و با توافق فاجعه بار اسلو ادامه یافت.

در این بیانیه خاطر نشان شده است که مشارکت موثر و قدرتمند در تمام برنامه ها و فعالیتها علیه توطئه الحاق یک وظیفه دینی، اخلاقی و ملی است.

حماس در بیانیه خود آورده است انقلاب فراگیر مردمی و جنبشهای مردمی فراگیر و عمومی و فعال سازی تمام ابزارهای مقاومت برای بازداشتن و دفع تجاوزگری اسرائیلی و متوقف کردن جهان ظالم و همدست این رژیم کافی است.

انتهای پیام/

R7532/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ «مصطفی الکاظمی» وارد تهران شد ۲ دستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان ۳ ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد ۴ کره‌جنوبی به‌جای پاسخگویی درباره بلوکه‌کردن پول ایران سفیر کشورمان را احضار کرد ۵ نگهداری ۴ روزه یک مسافر ایرانی در فرودگاه استانبول بدلیل مشکل ویزا ۶ عراق|افزایش شمار شهدای انفجار دیالی؛ حشد شعبی قاتلان فرمانده ارشد پلیس را مجازات کرد ۷ دویچه‌وله: توافق راهبردی ایران ــ چین می‌تواند خنثی‌کننده تحریم‌های آمریکا باشد ۸ الکاظمی در گفتگو با عکاظ : من و دوستم بن سلمان درباره آغاز مرحله جدیدی از روابط هم‌عقیده‌ایم مهمترین اخبار بین الملل ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌ جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد شهادت چند ایرانی در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به دمشق صحت ندارد مهمترین اخبار تسنیم نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد الکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود استعفای دسته جمعی در گعده اصلاح‌طلبان تندرو/ انشقاق بزرگ در حزب اتحاد روحانی خبر داد: تصمیم ایران و عراق برای ارتقای روابط تجاری به ۲۰ میلیارد دلار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی‌توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می‌شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین پلتفرم فلسطین که امروز جمعه در استانبول برگزار شد، با اشاره به اینکه تجاوزها به حریم مسجد الاقصی در حال افزایش است، گفت: ما تحولات مثبت و منفی در فلسطین را از نزدیک دنبال می کنیم.

وی افزود: مسجد اقصی تنها قبله اول ما نیست. همزمان امانت پیامبر اسلام و پیامبران پیش از ایشان است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: هیچ قدرتی نمی تواند عشق قدس را از قلب ما بیرون کند. به عنوان ترکیه حمایت از قدس را وظیفه خود می دانیم. حمایت از قدس، حمایت از صلح، انسانیت و اعتقادات است.

اردوغان با اشاره به اشغال مرحله به مرحله فلسطین گفت: امروز تاریخ وحشی ترین شکل مجادله را می بینید. از همه انسانها در سراسر دنیا که در کنار فلسطین ایستاده اند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هیتلرها و نازی های امروز کسانی هستند که کودکان غزه را می کشند. نتانیاهو با جنایتهایش نام خود را به عنوان قصاب غزه با شرمساری به ثبت رسانده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی توانیم گروه حماس و مقاومت کنندگان فلسطین را به عنوان گروه تروریستی بنامیم. ما برادران حماس را به عنوان قوای ملی فلسطین می شناسیم و با افتخار به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد.

اردوغان با اشاره به 200 روز نسل کشی در غزه، گفت: نمی توانید با ریختن صدها تن بمب بر سر مردم غیر نظامی و نابودی مساجد، کلیساها و مدارس به شکل عامدانه و تبدیل غزه به یک قبرستان بزرگ فرار کنید. رهبران اسرائیل باید یاد بگیرند که بر اساس حقوق بین الملل حرکت کنند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس