Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرمانده سپاه الیگودرز گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از عیدقربان تا عید غدیر در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ محمد برامکی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود:آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان بسیار ناراحت کننده و خطرناک است، اما امیدواریم بزودی آمار کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نقش حساس رسانه در این شرایط بحرانی اظهار داشت: برای مقابله با کرونا باید موج رسانه ایی ایجاد کرد و باید با تمام توان اطلاع رسانی دقیق در دستور کار باشد.

 فرمانده سپاه الیگودرز همچنین افزود:هیچ تالار و مکان تجمعی نباید فعالیت کند و برنامه‌های مختلف باید با کمترین تجمع باشد.

سرهنگ برامکی با بیان مشارکت بسیج در همه زمینه‌ها اظهار داشت:ستاد مقابله با کرونا ۱۲۰ هزار عدد ماسک تولید و بین نیازمندان توزیع کرده است.

او گفت: ۴۰ هزار دستکش و ۶۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و بیش از سه هزارو ۵۰۰ بسته مواد غذایی و پنج هزار بسته مواد بهداشتی برای اجرای طرح در نظر گرفته شده است.

به گفته فرمانده سپاه الیگودرز ۳۵۰ نفر در طرح بسیج غربالگری ملی مشارکت داشتند که اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران رزمایش کمک مومنانه عید غدیر کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد