Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی آموزش های فوق برنامه مدارس برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران با اشاره به فعالیت های فوق برنامه مدارس اظهار داشت: به سبب شیوع کرونا و تاثیر بر فعالیت مدارس، امسال کلاس های فوق برنامه برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: در سال تحصیلی پیش رو جهت برگزاری کلاس های فوق برنامه تخفیف ۳۰ درصدی برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی لحاظ می شود تا زمینه بهره گیری این دانش آموزان نیز فراهم شود.
 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به کمبود سرانه های آموزشی استفاده از ظرفیت های مختلف برای جبران این کمبودها در دستورکار قرار دارد تا بتوانیم اقدامات موثری در شهر و استان تهران دنبال کنیم.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموز استانداري تهران فوق برنامه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال