Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@16:26:05 GMT

بخشی از منابع مالی مسدود شده ایران آزاد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۲۹۲۴

بخشی از منابع مالی مسدود شده ایران آزاد شد

رییس دفتر رییس جمهوری از آزاد شدن منابع مالی مسدود شده ایران در برخی از کشورها خبر داد و گفت: از این منابع در بخش حواله‌ای بانک مرکزی استفاده می‌شود تا نگرانی و مشکلات وارد کنندگان مرتفع ‌شود.

به گزارش مشرق، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری درباره روند کاهشی نرخ ارز و بازگشت آرامش به بازار، افزود: از همان ابتدا هم عنوان شد که تلاطم بازار ارز بیشتر یک جنگ روانی و هیجانی از بیرون و چند مرکز مانند دوبی و سلیمانیه است که با خرید فردایی و فضا سازی تعدادی دلال و صراف در بازار ارز ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وقتی کره‌ جنوبی اموال ایران را بلوکه می‌کند و شاکی هم می‌شود

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: همواره به مردم اعلام کردیم که وضعیت بازار ارز ساماندهی خواهد شد و به ثبات قبلی بر می‌گردد. اکنون هم شاهد هستیم که در ۲  روز گذشته نرخ  ارز حدود ۴ تا ۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

واعظی با ابراز امیدواری از روند کاهشی نرخ ارز، یادآور شد: خبر خوبی داریم بخشی از منابع مالی مسدود شده ما در چند روز گذشته در چند کشور آزاد شده است و اکنون در بخش حواله‌ای بانک مرکزی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا نگرانی و مشکلات وارد کنندگان که در این دوران کوتاه در صف بودند مرتفع ‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مشرق محمود واعظی بانک مرکزی ایران دارایی ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی