Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:06:13 GMT

وقوع یک انفجار مهیب در نزدیکی پادگان ارتش مصر

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۲۹۷۹

وقوع یک انفجار مهیب در نزدیکی پادگان ارتش مصر

یک رسانه عربی از وقوع یک انفجار سهمگین در نزدیکی مقر نظامیان ارتش مصر در صحرای سینا خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرنگار الجزیره از وقوع یک انفجار سهمگین در نزدیکی پادگان ارتش مصر در منطقه 4 غرب شهر بئر العبد صحرای سینا خبر داد.

براساس گزارش الجزیره، این انفجار پس از تیراندازی های شدید در آن منطقه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپی همین حادثه، مسیر تردد بین المللی «العریش» به طور کامل تااطلاع ثانوی مسدود شده است.

استقبال پارلمان حامی حفتر از دخالت نظامی مصر در لیبی

روزگذشته پارلمان مصر با اعزام نیروهای ویژه نظامی به خارج از مرزهای این کشور موافقت کرده بود.

آنان مبارزه با تروریسم و جلوگیری از ایجاد تهدید و تشنج در منطقه و ممانعت از تجاوز تروریست ها به خاک مصر را علت اصلی این موافقت اعلام کردند.

انتهای پیام/

R7532/P36355/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ «مصطفی الکاظمی» وارد تهران شد ۲ ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد ۳ کره‌جنوبی به‌جای پاسخگویی درباره بلوکه‌کردن پول ایران سفیر کشورمان را احضار کرد ۴ دستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان ۵ نگهداری ۴ روزه یک مسافر ایرانی در فرودگاه استانبول بدلیل مشکل ویزا ۶ دویچه‌وله: توافق راهبردی ایران ــ چین می‌تواند خنثی‌کننده تحریم‌های آمریکا باشد ۷ عراق|افزایش شمار شهدای انفجار دیالی؛ حشد شعبی قاتلان فرمانده ارشد پلیس را مجازات کرد ۸ شهادت چند ایرانی در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به دمشق صحت ندارد مهمترین اخبار بین الملل ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌ جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد شهادت چند ایرانی در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به دمشق صحت ندارد مهمترین اخبار تسنیم رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی ایران قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد جهانگیری در دیدار "الکاظمی": انتظار داریم دولت عراق موضوع ترور سردار سلیمانی را با جدیت پیگیری کند الکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود استعفای دسته جمعی در گعده اصلاح‌طلبان تندرو/ انشقاق بزرگ در حزب اتحاد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم