Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  کرم محمدی روز سه شنبه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی روستا‌های زرده و سرمیل از توابع شهرستان دالاهو در سال ۱۳۶۷ توسط رژیم بعثی صدام در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای این جنایت تلخ، گفت: هرگاه نیرو‌های بعث در میدان‌های رزم، تاب و توان مقاومت در برابر رزمندگان فداکار ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و عشایر را نداشتند، مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اظهار داشت: بمباران شیمیایی زرده، سرمیل، دیره و سایر نقاط کشور از یک طرف سند مظلومیت ملت ایران و از طرف دیگر سند جنایت و لکه ننگی در کارنامه قدرت‌های جهانی و حامیان صدام حسین است.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: در هنگامه‌ای که زنان و کودکان و پیران در روستا‌های زرده و سرمیل در خون خود می‌غلتیدند یا مصدوم شیمیایی شده بودند، مدعیان دفاع از حقوق بشر، پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار دیوانه بغداد قرار می‌دادند و در عوض و همزمان ملت ایران را در محاصر تمام عیار اقتصادی، نظامی قرار می‌دادند.

محمدی با اشاره به مشکلات فرا روی جانبازان شیمیایی اضافه کرد: جانبازان شیمیایی، شهدای زنده دفاع از شرف و استقلال کشور و تداوم عزتمند انقلاب اسلامی هستند.

او ادامه داد: تاول‌های دردناک پیکر‌های شهدای بمباران شیمیایی، سند مستحکم شرمساری مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و کرامت انسانی است.

او اظهار داشت: حملات شیمیایی به مناطق مسکونی و غیرنظامی، عینی‌ترین دلیل خوی ددمنشی دشمن بعثی است.

محمدی در ادامه با اشاره به تحمل رنج‌ها و درد‌های جانبازان شیمیایی، گفت: در برابر عظمت صبر و پایداری شما جانبازان سرافراز شیمیایی، زبان قاصر است.

او اضافه کرد: به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم مراسم عمومی برگزار کنیم از این رو به نمایندگی از خانواده‌های گرانقدر شهدا و جانبازان شیمیایی، خدمت چند خانواده که هرکدام بیش از چهار شهید والامقام را تقدیم کرده اند، رسیدیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان دالاهو خواهان توجه جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای رفع مشکلات جانبازان زیر ۲۵ درصد شیمیایی شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس ویروس کرونا جانبازان شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر