Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۴۰ سمن در این انتخابات حق رای داشتند گفت: هر سمن می‌تواند فقط ۲ رای را به صندوق بیاندازد و در مجموع ۸۰ رای داشتیم که در این دوره از انتخابات ۷۸ رای‌دهنده حضور داشتند که بالاترین میزان مشارکت در کشور را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین زاده، در خصوص وظایف و میزان تاثیرگذاری این مجمع هم گفت: مهمترین وظیفه مجمع جوانان استان کرمانشاه مطالبه‌گری برای رفع مشکلات جوانان است.

او افزود: جوانان کرمانشاه  با مشکلات فراوانی دست و پنجه می‌کنند و اگر این مجمع قوی باشد می‌تواند با اتکا به علم و دانش و تسط بر قانون و همچنین با ارتباط‌گیری صحیح با مسئولان استانی و کشوری مشکلات جوانان استان را مطرح و برای حل آن‌ها اقدام کند.

حسین‌زاده درخصوص نتایج دومین دوره از انتخابات مجمع جوانان استان هم گفت: در پایان این دوره از انتخابات ۹ نفر با اکثریت آرا موفق به عضویت در مجمع جوانان استان کرمانشاه به مدت ۲ سال شدند و سه نفر هم به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.
او اظهار داشت: بر این اساس محسن پروانه ۴۷ رای، سید علی جابری ۴۷ رای، امیر کرمیان ۴۳ رای، سید محمد رسول تراب ۴۰ رای، معاذ کرد بهمنی ۴۰ رای، شاهو عظیمی ۳۹ رای، حمیدرضا حیدری سیرت ۳۸ رای، علی بهرام آبادی ۳۳ رای و امیر حسین جعفری نژاد با ۲۰ رای توانستند به مجمع راه پیدا کنند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه این انتخابات را ستادی در وزارت ورزش و جوانان بصورت فعال و حضوری رصد و کنترل می‌کردند، افزود: اعضا ستاد انتخابات مستقر در وزارت ورزش و جوانان متشکل از سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مبارکی حراست وزارت ورزش و جوانان، پاشا، خانم ih ریاضی و مهدی خان لو بعنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان، محمدحسین زاده ناظر استان کرمانشاه و خزایی نماینده سمن‌های جوانان استان تشکیل می‌دادند.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان بیکاری جوانان اشتغال جوانان وزارت ورزش و جوانان استان کرمانشاه جوانان استان مجمع جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود

طالب رجب پور رییس انجمن ورزش چوگوی کشورمان در دیدار با مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران و در مراسم تکریم از ایشان، پوریافرشهردار منطقه، ناطقی رییس اداره بازرسی و روشنی سرپرست سرای محله چیتگر گفت: برای توسعه همه جانبه ورزش چوگو نیازمند همراهی عمومی هستیم .

رییس ورزش چوگو افزود: همزمانی این دیدار با روز بزرگداشت مقام معلم برای خانواده چوگو یک فرصت است تا درچنین روزی از معاضدت و پشتیبانی مجموعه شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۲۱تهران در برگزاری مسابقات چهارجانبه چوگو قدردانی شود در واقع این پاسداشت  گامی مثبت برای مشارکت های بعدی این دستگاه خدمات رسان شهرداری با این ورزش کهن  و اصیل ایرانی خواهد بود.

یوسف فتحی  دبیر و معاون اجرایی ورزش چوگو با قدردانی از مؤذن شهردار ورزشی ناحیه گفت: هماهنگی تمام بخش های شهرداری یک روز خاطره انگیز را بیادگار گذاشتندو با نشاط و شادابی شهردار در آنروز بهترین گواه این ادعاست.

مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران با قدردانی از دوراندیشی مسوولان این ورزش کهن گفت: ما برای تحقق برنامه‌های چوگو در حوزه مأموریتی مان آمادگی داریم و خوشبختانه شهردار محترم منطقه نیزتوجه خاصی به ورزش چوگو دارد و از برنامه‌های این ورزش کهن ایرانی در منطقه حمایت می‌کند. 

وی افزود: ما برای میزبانی از مسوولان،نایب رییسان و دبیران ستادی و متناظر استان ها درنشست سالانه ورزش چوگو آمادگی داریم و از هم اکنون سازوکار آن را دردستور قرار می‌دهیم تا این ورزش اصیل مان بیشتر و بیشتر دیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد