Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند عراقی زیر هشتگ "پادشاه به جهنم برود " نوشت: عادی سازی روابط عرب ها با صهیونیستها از کشورهای غیر عربی بیشتر است؛ تمام اینها به سبب پیروی پادشاه از غرب و آمریکاست.

یک شهروند ایرانی با نام "فرزان" که خود را فارغ التحصیل رشته فیزیک هسته ای و دشمن صهیونیستها و فعال مقاومت و ادامه دهنده راه شهید سلیمانی تا آزادی قدس معرفی کرد، در توییتر نوشت: اگر پادشاه بمیرد خسارت بزرگی برای صهیونیستها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربر دیگری تحت نام "خامنائية الاصيلة" با انتشار تصویر ملک سلمان، به کلام الله مجید و آیه قرآنی "تبت یدا ابی لهب"(بریده باد دو دست ابولهب) اکتفا کرد.

شماری از شهروندان یمنی نیز در زیر هشتگ "پادشاه برود به جهنم"، خشم و انزجار و نفرت خود نسبت به عربستان سعودی که جنگی خونین علیه مردم یمن به راه انداخت، ابراز کردند.

"حامد سالم علی" شهروند یمنی نوشت: جنایتهای عربستان علیه کودکان یمن در تاریخ بی سابقه است.

یک شهروند یمنی دیگری تحت نام "زینبیه و افتخر" زیر عنوان "سلمان قاتل کودکان یمن" یک آیه از قرآن آورده است: يا لَيْتَها كانَتِ الْقاضِيَةَ، ما أَغْنى‌ عَنِّي مالِيَهْ، هَلَكَ عَنِّي سُلْطانِيَهْ، خُذُوهُ فَغُلُّوهُ، ثُمَّ الْجَحِيمَ صَلُّوهُ، ثُمَّ فِي سِلْسِلَةٍ ذَرْعُها سَبْعُونَ ذِراعاً فَاسْلُكُوهُ(اى كاش مرگ پايان كارم بود. دارائى من رفع نيازى از من نكرد. قدرتم از دستم برفت. او را بگيريد و در غل بكشيد. سپس او را در آتش شعله‌ور بيندازيد. سپس در زنجيرى كه هفتاد ذراع باشد درآوريد).

"زینبیه" در پروفایل خود آورده است که به رغم تمام ظلم و ستم و به رغم آنکه تمام جهان علیه ما گردآمدند؛ ما همچنان مقاوم و ثابت قدم می مانیم و الگوی ما امام حسین است و محال است تن به ذلت بدهیم.

شهروند عراقی دیگری نیز در حساب خود در توییتر با عباراتی مختصر جنایتهای عربستان در یمن را بازگو کرد؛ او در توییت خود عکسی از دو شیرخواره یمنی که با حملات جنگنده های سعودی کشته شدند، منتشر کرد.

"مشتاق تمیمی" کاربر عراقی دیگری نیز با اشاره به شرایط شاهزاده که در صورت مرگ پدر، پادشاه خواهد شد؛ توییتی از زبان بن سلمان نوشت: کی پادشاه می میرد تا جای او را بگیرم؛ من خیلی خوشحالم.

در زیر مجموعه ای از توییت های "آلاء حسن" شهروند عراقی آمده است:
** وضعیت وخیم بن سلمان
** شک و تردیدهایی درباره ابتلای ملک سلمان به ویروس کرونا
** نمی توان کسی را به خاطر مرگ و بیماری شماتت کرد؛ اما از خدا می خواهیم که ما را از ظلم او برهاند
** سلمان تو و پسرت بروید به جهنم!
** ملک سلمان در راه خود برای دیدار با ملک عبدالله و ملک فهد در جهنم است
** اشک یتیمان یمن و خون شهیدان یمن را به یادآور
** تا کی درقبال جنایتها باید سکوت کرد؛ در حالی که جنایتکاران در جهان روز به روز درحال افزایش هستند. آنها را به شدت مجازات کنید
** ای حاکمان عربستان ای یهود بنی قریظه چرا به سبب محاصره و قتل ملت یمن از خدا نمی هراسید

منبع: العالم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد بن سلمان مرگ پادشاه عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت

(ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت

دیگر خبرها

  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد