Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «بروس ویلیس» بازیگر کهنه کار سینمای اکشن جهان به تازگی در فیلم سینمایی «در شب زنده بمان» به ایفای نقش پرداخته است، وی یکی از بازیگران نامی سینمای اکشن است که با مجموعه فیلم‌های جان سخت به شهرتی جهانی رسید. تاریخ انتشار: 22:00 - 31 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۹۳۵۱

خبرگزاری میزان - «بروس ویلیس» بازیگر کهنه کار سینمای اکشن جهان به تازگی در فیلم سینمایی «در شب زنده بمان» به ایفای نقش پرداخته است، وی یکی از بازیگران نامی سینمای اکشن است که با مجموعه فیلم‌های جان سخت به شهرتی جهانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فیلم همچون بسیاری از آثاری که ویلیس در آنها به ایفای نقش پرداخته اکشن هیجانی بوده و به محض بازگشایی سینماهای هالیوود اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پس از اینکه ماتیاس در یک سرقت زخمی می‌شود، برادرش جیمی دکتر ریچ را از بیمارستان تا خانه دنبال می‌کند. سپس جیمی همسر و دختر ریچ را گروگان می‌گیرد تا او برادرش را درمان کند. این باعث می‌شود ریچ با همکاری پدرش فرانک (با بازی ویلیس) که قبلا کلانتر بوده از خانواده خودشان محافظت کنند.

بروس ویلیس در نقش فرانک، چاد مایکل موری؛ شی باکنر، تایلر جان اولسون در نقش ماتیاس؛ لیدیا هال، جسیکا آبرامز در نقش راشل، سارا لین هولبروک و جف هولبروک از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

ویلیس همچنین در فیلمی دیگر نیز به نام «منبع باز» به ایفای نقش پرداخته است، این فیلم هم در صف اکران سینمای هالیوود قرار دارد و مشخصا بعد از پایان بحران کرونا در سینمای جهان اکران خود را آغاز می کند. 

فیلم سینمایی «منبع باز» روایت لو رفتن اطلاعاتی مهم از پلیس است، اطلاعاتی که جان یکی از سربازان قدیمی با بازی بروس ویلیس را به خطر می اندازد، این بازیگر سینما در این فیلم هم همچون فیلم سینمایی «در شب زنده بمان» در نقش یک پلیس ظاهر شده است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود ایفای نقش پرداخته فیلم سینمایی سینمای اکشن بروس ویلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد

سازمان‌های مذهبی و خیریه رسمی مصر دیروز دوشنبه هفتمین کاروان امدادی خود را با کمک به فلسطینیان در غزه به عنوان بخشی از یک کمپین بین المللی تحت هدایت و حمایت احمد الطیب، شیخ اعظم دانشگاه الازهر، اعزام کردند.

شیخ احمد الطیب گفت: این کاروان شامل ۱۱۵ کامیون حامل حدود ۲۰۰۰ تن مواد غذایی، به علاوه لوازم پزشکی و اولیه، نیاز‌های کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت و مقدار زیادی لباس و تشک است. 

شیخ الطیب خاطرنشان کرد که این کاروان هفتمین کاروان در کمپین "کمک به غزه" است که او در اکتبر گذشته راه اندازی کرد. وی توضیح داد: بسیاری از کشور‌ها در پاسخ به فراخوان من برای حمایت و کمک رسانی به مردم غزه، به سرعت در آن شرکت کردند.

بیش از ۸۵ کشور از سراسر جهان در آماده سازی کاروان خانه زکات و امور خیریه شرکت کردند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مصر از نخستین کشور‌هایی بوده که کمک‌های بشردوستانه خود را به غزه ارسال کرده است. این کشور همچنین تلاش‌هایی برای برقراری آتش بس انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»