Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمی باتلر می خواهد در زمان شروع مجدد NBA، تنها شماره 22 پشت پیراهنش درج شود و بدون اسم بازی کند.

تمرینات تیم میامی هیت در مجموعه والت دیزنی ورلد ادامه دارد و در این میان، جیمی باتلر درباره نحوه اعتراضش به برابری اجتماعی صحبت کرده است.

جیمی باتلر پس از تمرین روز دوشنبه میامی هیت گفت منتظر است لیگ NBA و اتحادیه ملی بازیکنان بسکتبال درباره درخواست او برای حک نشدن نام خانوادگی اش در پشت پیراهن شماره 22 هیت، نظر نهایی خودشان را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتلر چندی پیش از لیگ درخواست کرده بود نام خانوادگی اش در پشت جرزی میامی هیت درج نشود. جیمی باتلر همچنین تنها بازیکن از ترکیب 17 نفره میامی است که نمی‌خواهد پشت پیراهنش پیام برابری اجتماعی درج شود. بر اساس گزارش میامی هرالد، باتلر پس از تمرین به خبرنگاران گفت:

پاسخ لیگ به درخواست من؟ مشخص خواهد شد. هنوز چند روز دیگر فرصت باقی مانده است. امیدوارم لیگ با درخواست من موافقت کند. به نظرم اگر اسمم روی پیراهن نباشد به همان کسی که بودم تبدیل می‌شوم. اگر شخصی که امروز هستم نبودم، هیچ تفاوتی با بقیه رنگین پوستان نداشتم. امیدوارم NBA به من اجازه بدهم حرفم را آنطور که خودم می‌خواهم بیان کنم.

به گزارش طرفداری، اگر NBA با درخواست جیمی باتلر موافقت کند، تنها شماره 22 بر روی پیراهن این بازیکن درج خواهد شد. همچنین پس از آنکه باتلر درخواست خود را مطرح کرد، بیشتر از 30 بازیکن دیگر هم خواستار این شدند که پشت پیراهنشان، هیچ اسمی درج نشود.

همچنین بخوانید:

مرد یخی در برابر اسکای واکر / بهترین شب امتیازآوری تاریخ NBA

تست کرونای تمام بازیکنان حاضر در حباب NBA منفی شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جیمی باتلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس

تینا مزدکی_ نازکا، از همان کودکی خودش را تنها وارث قلمرو می‌دانست. دیوید اندرسون که برای دهه‌ها زندگی این پرندگان در شرق اقیانوس آرام را مطالعه کرده است، ‌می‌گوید:« در لانه این پرندگان اغلب یک جوجه دیده می‌شود. این جوجه، جوجه بزرگتر خانواده است که فرزندان دیگر را به قتل رسانده است. نازکا مانند دیگر پرندگان در جوجه‌کشی عالی نیست، اگرچه ممکن است دو تخم بگذارد اما تخم دوم تنها چند روز بعد از تخم اول و فقط با هدف بیمه بودن تخم اول گذاشته می‌شود.»

حال اگر هر دو جوجه به سلامت از تخم بیرون بیایند، جوجه بزرگتر، جوجه کوچکتر را از لانه بیرون می‌کند، جالب است بدانید که مادر جوجه‌ها هیچ دخالتی در این رقابت ندارد. بنابراین معمولا این رقابت در بین جوجه‌های نازکا کاملا عادی بنظر می‌رسد و نادر است که آن‌ها به یکدیگر حمله کنند.

شاید نازکاها رکورد شدیدترین رقابت خانوادگی را داشته باشند اما پرندگانی وجود دارند که سبک زندگیشان کاملا مخالف سبک زندگی نازکاها است. به عنوان مثال دارکوب بلوطی پرنده‌ای است که در گروه‌های خانوادگی شلوغ بزرگ می‌شود.

این پرنده در کنار خواهر و برادرانش زندگی می‌کند، حتی دیده شده است که گروهی متشکل از پنج خواهر برای مبارزه با پرندگان دیگر برای اشغال منطقه‌ای جدید متحد شده‌اند. آن‌ها جیغ می‌کشند، تعقیب و خودنمایی می‌کنند و این اتحاد تا جایی ادامه پیدا می‌کند که هر کدام از خواهرها بتواند یکی از مناطق مورد نظر را بدست آورد و شروع به تولید مثل کند.

منبع: newser

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903644

دیگر خبرها

  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • کیت عبدو: از جیمی کرگر عبور کردیم و سطح کارشناسان را با حضور الساندرو دل پیرو بالا بردیم / زیرنویس فارسی