Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، اعتراضات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو در نزدیکی محل اقامت رسمی وی در قدس اشغالی برای چندمین روز متوالی ادامه دارد. تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو با مشارکت گروه‌های مختلف در حال برگزاری است و بیش از ۳۰ گروه در آن مشارکت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمده اعتراضات علیه کابینه رژیم صهیونیستی و شخص بنیامین نتانیاهو ناشی از مشکلات مختلف اقتصادی صهیونیست‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا است. به گفته صهیونیست‌ها، پشتیبانی کابینه از شغل‌ها و کسب‌وکارها کافی نبوده و صهیونیست‌ها را با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه کرده است.

معترضان صهیونیستی که در برابر محل اقامت نتانیاهو جمع شده‌اند، همچنین علیه فساد گسترده اقتصادی بنیامین نتانیاهو هم شعار دادند.

علاوه بر این، تظاهرکنندگان مخالفت خود با قانون پیشنهادی مبنی بر اقدامات دولت بدون تأیید کنست را ابراز و اعلام کردند که این طرح فساد کابینه را دوچندان می‌کند. 

به گفته منابع محلی، اعتراضات ضد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حضور صد‌ها نفر آغاز شده و حضور چند هزار نفر در آن تخمین زده می‌شود.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از هرگونه درگیری احتمالی در برابر محل اقامات بنیامین نتانیاهو حضور پیدا کرده‌اند. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی پرونده‌هایی موسوم به هزاره، متهم به فساد گسترده اقتصادی و سوء استفاده از قدرت شده است. دادگاه مربوط به جرایم او در حال برگزاری است و هنوز رای او صادر نشده است.

مخالفان نتانیاهو در دوران تبلیغات انتخاباتی کنست تاکید داشتند که به فردی که در دادگاه متهم است، نباید اجازه تشکیل کابینه داده شود. از سوی دیگر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هم در این‌باره گفته که نخست‌وزیری چنین شخصی یک شکست «اخلاقی» برای صهیونیست‌ها به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو فساد اقتصادی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو