Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:00:52 GMT

۱۹۵ میلیارد ریال سهم اعتبارهای عمرانی سیروان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۳۴۷۷

۱۹۵ میلیارد ریال سهم اعتبارهای عمرانی سیروان

جواد رحیمی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو ایرنا اظهار داشت: در شرایط کنونی و با توجه به تنگناها و مشکلات تحریم و کرونا در کشور، مدیریت هزینه کرد اعتبارها و منابع اختصاص یافته ضروری است.

وی تاکید کرد: با وجود کاهش اعتبارهای عمرانی شهرستان نسبت به سال گذشته، با توجه به تاکیدات استاندار ایلام اعتبارها به صورت بهینه و برای تکمیل و به سرانجام رساندن پروژه های مهم و با پیشرفت فیزیکی بالا هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سیروان، طرح پمپاژ دشت سیروان به منظور آبی کردن سه هزار هکتار از اراضی منطقه در فاز اول،فاز اول جاده چشمه چاهی، جاده لومار بدره و تامین زیرساخت های ناحیه صنعتی سیروان را از جمله طرح های مهمی ذکر کرد که اعتبارهای لازم برای تکمیل و به سرانجام رساندن آنها اختصاص داده می شود.

وی یادآور شد: بازنگری و اجرای طرح های هادی روستایی و بهسازی راه های روستایی را از دیگر اولویت های هزینه کرد اعتبارهای عمرانی در این شهرستان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: عملیات اجرایی پروژه راهسازی چشمه چاهی - سفیدخانی محور ایلام- سیروان در دو قطعه در حال انجام است و با تکمیل جاده سیروان - ایلام مسیر ارتباطی به مرکز استان هشت کیلومتر نزدیکتر می‌شود.

شهرستان سیروان به مرکزیت لومار دارای یک شهر، ۲ بخش، چهار دهستان و ۵۸ روستا است و در فاصله ۶۵ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها ایلام اعتبارات سیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام اعتبارات سیروان ایلام اعتبارات سیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدامات در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد